Aleluja , orange color

Tak konečne som tu aj z novým príspevkom. Že ? :D
Dnes som bola vyplatiť na pošte jeden šek a reku zastavím sa aj v drogérií ako inak. Ale nebolo to len tak z nudy, potrebovala som niečo na odličovanie, pretože už mi došlo. Spomenula som si, že som videla niekde akciu (asi na letáku) na Color whisper od Maybelline za 3,99e. No nekúp to ! Jeden som už doma mala v odtieni 150 - Faint for Fuchsia, krásny ružový, dlhotrvácny. Dlhšie som už chcela odtieň č.440. Lenže ! Ho mali stále vypredaný, vždy keď som tam chodila, proste stále. Až dodnes :D Aleluja. Tak som ho hneď schmatla a zobrala. :)
Máte aj vy nejaký Color whisper ? :)

Čiže za seba môžem o týchto dvoch láskach (už to slovo láska hovorí za seba), že majú výbornú pigmentáciu, sú mastnejšie, čo je výhoda aj pre ľudí, ktorý trpia suchšími perami, samozrejme kedže rúž je mastnejší, dodáva perám aj jemný lesk. :) Proste pecka. A to najhlavnejšie dlho vydrží (teda aspoň na mojich perách) ;) Dávam 5 z 5. ♥

4 komentáre:

  1. Ja mám Pink Posibilities. ;) Je skvelý.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám odtieň 430- Coral ambition a tiež rovnako ako ty, odtieň 440- Orange attitude. Ešte rozmýšľam nad nejakým odtieňom do fialkova. Stretla som sa často s názormi, že je to len predražený balzám, ktorý nefarbí, nehydratuje a ani nič nerobí v podstate. Ja však tiež ako ty, ich musím pochváliť. Mne nevysušujú pery, pekne mi ich aj zafarbia a síce nedržia ako pribité celý deň, ale pokým nejem alebo nepijem, tak ich na perách mám. Asi záleží od konkrétnych pier, ale za mňa veľmi fajn produkt :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja si chcem zaobstarať ešte nejaké do hneda odtiene :) podľa mňa je to tiež jednotka :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)