Blindfolded makeup challenge - VIDEO

Ahojte kočky, včera bola u nás sesternica tak sme šašovali ako vždy a tentokrát aj pred kamerou. Rozhodli sme sa, že pre vás natočíme líčenie na slepo. Na YT je to dosť rozšírené, hlavne u zahraničných vlogerkách. Ale už som to videla aj chlapcov robiť, chlapec líčil na slepo kamoša :D Dosť vtipné sú niektoré tie videá. My sme sa tiež dosť nasmiali. Nepodarky môžte vidieť na konci videa. :D Ešte teraz sa smejem keď to pozerám. Určite mi napíšte, či sa vám video páčilo. :)

Majte peknú nedeľu ešte ♥


14 komentárov:

  1. jooooj,strašne sa smejem :D :D ste skvelé baby :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj Jááááááá :-D
    Eva ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :DDD ale no ja by som vyzerala horsie :)



    Inak posledny tyzden super BIELENDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvele video, cely čas som sa smiala a bloopers su najlepšieeee :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D jj ja sa na nich tiež furt smejem keď to pozerám :D

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :D :D Pobavily jste mě :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)