Blue outfit

Ahojte :) Dúfam, že ste mali a ešte aj máte pekný víkend. Ja som bola včera v parku, pozrieť jedného mravca (viac sa dozviete neskôr), posedieť na kofolke a pokecať. Po parku sme si išli sadnúť na kávičku, na námestie. Tak ako bolo včera už dlhšie nebolo, krásne počasie, ani teplo ani zima, dokonalý kľud na našom námestí, predomnou krásny výhľad na upravenú trávnatú plochu s kvetmi, samá zeleň, lahoda pre oči proste. Výborná káva, krásne prostredie, priateľ, čo viac si priať ?!
Po relaxe sme išli k nemu, trošku sa pobláznili (robil mi zle :D), ako inak.
Konečne po dlhom čase som videla aj moju kamarátku Luciu s jej krásnym synčekom Filipkom. Bože, nevidela som ho asi 2 mesiace, rastie ako z vody. Krásne malé šidlo. :) Tak sme s kamarátkou pokecali, posmiali sa troška a teraz píšem článok a počúvam krásnu hudbu , ktorá je z hry Bioshock - kočky ktoré máte frajera a hrávajú hry, určite tú hru poznajú.
No a pred vchodom som dala priateľovi do ruky mobil aby ma cvakol, lebo už dlho nebol žiadny outfit post. Tak tu ma máte, je to jednoduchý outfit, milujem pohodlie čiže na takýto deň outfit ako stvorený.


Aj zozadu musí byť :D
Samozrejme, že mi priateľ spravil milión momentiek, to sa stane vždy keď mu dám do ruky mobil, že na odfoť ma. :P


5 komentárov:

  1. Páči sa mi to :-) Tiež mám radšej jednoduché outfity :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi sa mi páči modrý top! Vyzerá to na nejaký fajný materiál, tie ja môžem :) A sandálky sú tiež super, vyzerajú naozaj pohodlne. Verím že včerajšok si si užila :)
    Inak som ťa nominovala u mňa na blogu na Versatile Blogger Award, dúfam, že sa zapojíš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj je to kvalitnejší materiál, ale na fotke je už trocha pokrčený :D ďakujem, aj sú ale na dlhú túru ich neodporúčam :D ďakujem za nominovanie :)

      Odstrániť
  3. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    Vik Ladyla

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)