Miss Sporty - On Fire !

Milujem červenú na nechtoch a na perách. Milujem snáď všetky jej odtiene. Mám ich dosť, väčšina mojich lakov sú červené a takisto aj rúže.
Prednedávnom som videla na fb fotku nových rúžov od Miss Sporty, ktoré sa k nám majú dostaviť čoskoro. Páčili sa mi veľmi, hlavne tie dočervena.
No a dnes keď som už asi tretí krát v týždni zavítala do DMky som ich tam zbadala ! Tak som hneď siahla po tých dočervena, vyskúšala na ruke a tento vyhral. Je to odtieň 053 On Fire! a stál 1,99e. Čo poviete? Je to podľa mňa červeno oranžový odtieň.


8 komentárov:

  1. Krásny blog! Prosím navštív aj ten môj, prípadne nechaj komentár/pridaj sa medzi členov :) ĎAKUJEME!!♥
    http://www.ourfashiondiaries.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neviem si pomôcť, ale neviem týmto oranžovo- červeným odtieňom prísť na chuť...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veronika a ako je to s výdržou týchto rúžov? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak nieje nejak extra trvácny ako matné rúže ale vydržal aj keď som pila (vodu) :D nezmil sa mi hneď :)

      Odstrániť
  4. A nespravila by si recenziu aj na tie ostatné červené?..teda aspoň jednu 058 MALAGA alebo 059 HIGH RED :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak si ich zakúpim, tak určite spravím :)

      Odstrániť
  5. A nespravila by si recenziu aj na nejaký z tých krvavočervených odtieňov ? napr . 058 MALAGA ,alebo 059 HIGH RED :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)