Miss Sporty výbava

Ahojte !
Milovaná Tina z Miss Sporty mi poslala tentokrát 4 vecičky, ktoré sú must have každej kozmetickej taštičky. A tými sú makeup, špirála, púder a bronzér. Viď na obrázku.


1. So Matte Perfect Stay 14h - čiže zmatňujúci makeup, mne poslala v odtieni 003 - medium.
Ja používam tie najbledšie makeupy čiže používať pre seba ho nebudem, iba ak pri líčení alebo ho niekomu podarujem.
-príjemne vonia
-stredne krycia schopnosť
-obsahuje vitamíny A,C a E a dokonca aj antioxidanty
-jednoducho sa rozotiera (nezanecháva fľaky)
-pekne sadne na tmavšiu pleť (sestra ho už mala)
-zmatnenie sestremvydrží chvíľočku, ale to samozrejme záleží od typu pleti (ona má normálnu)
-za cenu 3,79e je tento makeup dobrý

2. Pump up booster curve it!  - čiže riasenka, ktorá dodá tvojim riasam objem a dĺžku.
Ja osobne preferujem klasické (menšie) kefky, no do tejto riasenky som sa zamilovala. Dokonale zakrivená kefka mi pri prvej vrstve presne sadne na riasy a krásne ich oddelí a pri druhej vrstve im dodá objem.
-výborne tvarovaná kefka
-predlžujúca
-zahusťujúca
-čierno čierna :D
-cena 3,49e

3. Ohh tan so fine ! Bronzing powder - čiže dvojitý bronzér, ktorý je vhodný ako na tvár tak aj na telo.
-príjemná vôňa
-výborná konzistencia (nepráši sa)
-jemný zlatistý shimmer (používam ako rozjasňovač)
-tmavšia časť sa hodí skôr na opálenejšiu pokožku
-cena 3,49e
-milujem bledšiu časť! používam ju na vrcholky lícnych kostí ako rozjasňovač

4. So Matte kompaktný púder - je to ten istý púder ako aj bol (ten tmavo modrý) len zmenil obal, mne sa páči viac tento ružový obal, je to taká sviežejšia farba.
-zmatňujúci
-vhodný na každý tip pleti
-príjemná vôňa
-zo zrkadielkom
-cena 2,99e - čo je super cena

Z tejto štvorice skvelých výrobkov používam špirálu a bronzér. Pretože mi púder a makeup prišli tmavšie, inak by som používala aj to. No ale to mi vôbec neprekáža, pretože to budem používať na líčenie alebo to niekomu podarujem. Uvidím ešte :D Podľa mňa sú to skvelé výrobky za skvelé ceny.
No a  keďže som teraz chorá tak sa nemaľujem, čo znamená, že nemôžte vidieť špirálu na očiach. :/ Čo ma mrzí, ale hneď ako niekam pôjdem a namaľujem sa, tak odfotím moje riasy, nalíčené týmto riasenkovým zázrakom od Miss Sporty. ♥

7 komentárov:

  1. Ten pudr jsem používala taky, ještě ve starém obalu a pak udělali nějakou inovaci, obal byl furt modrý, ale odstín 1 byl najednou oranžový :/ Na tenhle jsem se už nedívala. Začala jsem si kupovat pudr od Catrice, který je světlý a vydrží strašně dlouho (vůbec neubývá a i na obličeji vydrží), ale teď mi ho zrušili a ani jsem ho nestihla ve výprodeji za 55kč :D Doufám, že Catrice jen mění obaly a ne obsah, jinak už asi nikdy nenajdu dokonalý pudr :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja používam od dermacolu, ten s tou čipkou :) ten si už skúšala? ja už mám asi 15 balenie toho púdru, tak veľmi som si ho zamilovala :)

      Odstrániť
    2. Musela jsem si přeložit, co je to čipka :D Mám pocit, že jsem ho jednou měla, ale nejsem si tím úplně jistá. Kamarádka právě říkala, že celkem rychle mizí, tak z toho mám trochu strach, nechce se mi každý měsíc kupovat nový pudr :/ Nejspíš ho ale zas vyzkouším, až mi dojde ten od Catrice :)

      Odstrániť
  2. Ja som sa do všetkých zamilovala. Včera sme mali s pár priateľmi také menšie alko-pivo-posedenie a líčila som sa práve s týmito vecičkami. Make-up mám v najsvetlejšom odtieni a musím povedať, že je vhodný pre bledule ako som ja. S pleťou pekne splynul a špirála je proste neskutočná :) V najbližších dňoch budem aj ja písať recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda teda že mne prišlo medium, možno by aj mne sadol ten najsvetlejší :)

      Odstrániť
  3. Miss sporty má dobré produkty. Síce od nich momentálne mám len ceruzku na obočie, vyskúšala som toho už dosť:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. miss sporty je jedna z mojich obľúbených značiek :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)