Nivea - telové mlieko do sprchy

V časopise Eva boli tieto dve vzorky noviniek od Nivea. Už som o nich čítala jednu recenziu a nebola zrovna moc pozitívna. Aj tak som to chcela vyskúšať na vlastnej koži a pri najbližšej sprche som to aj vyskúšala. Po otvorení ma oviala krásna vôňa, asi ako pri väčšine výrobkoch od Nivei. Jedna vzorka mi vystačila na celé telo. Opláchla som sa a vysušila. Hneď po osušení som mala takú príjemnú hebkú kožu, ktorá krásne voňala. Ako som sa obliekla a sadla za pc sa mi niečo nezdalo, koža bola napnutá a suchá, veľmi suchá, začali sa mi robiť také jemné šupinky. No nič príjemné. Povedala som si škoda, keď to tak krásne voňalo a ešte aj šetrilo čas. No a musela som s natrieť iným telovým krémom. Takže za mňa určite nie. Škoda fakt. A čo vy, máte nejaké skúsenosti s touto novinkou ? :)

4 komentáre:

  1. Ja som s tým pre normálnu pokožku nadmieru spokojná. Mám veľké 400 ml balenie, ale keďže dosť rýchlo ubúda, nechávam si ho na zimu, kedy budem lenivejšia sa mazať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ja mám citlivú a suchú pokožku , čiže som dosť náročná na mlieka krémy atď. Respektíve nie ja som náročná ale moja pokožka :D

      Odstrániť
  2. škoda, robila som si o tom veľké nádeje, ale keďže mám suchú pokožku, tak ma to o to viac nepoteší :/
    ďakujem za info.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nieje zač, no určite by som na tvojom mieste vyskúšala aspoň vzorku, pretože každému sadne niečo iné :P Ale mne teda vôbec :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)