Photos of Instagram

Ahojte, po zmene dizajnu na mojom blogu, sa s vami podelím o pár fotiek z môjho Instagramu . V poslednom čase sa venujem výhradne iba tomu a zmene kanálu na YT, tak ak chcete odberať môj nový kanál na YT, sledujte blog alebo FB stránku , tam sa dozviete toho najviac :)

4 komentáre:

  1. Vydarená koláž. Aspoň som odhalila tvoje tajomstvo krásnych rias :P

    PS: Nominovala som ťa u mňa na Liebster blog award, tak budem rada ak sa zapojíš. Viac sa dozvieš tu: http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/09/liebster-blog-award.html

    Prajem krásny deň :)
    xoxo Zuzka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá fotka s naj kamoškou je fakt zlatá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľa ľudí mi ju chválilo :)) moc sa ľúbime :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)