Rimmel, Catrice, Essence, Miss sporty - RECENZIA

Ahojte, dnes vám predstavím túto päticu mojich najnovších úlovkov. Všetko je z drogérie. Čiže dostupné veľmi ľahko a aj cenovo prístupné. Laku na pery som nejak neprepadla, keď prišiel ten veľký boom a každá blogerka o ňom písala, aký je úžasný atď. No teraz som zahliadla v DMke na stojane a povedala som si, že ho vyskúšam aj ja, keď je taký úžasný. 


1. Rimmel APOCALIPS - mám odtieň 401 Aurora, stál 4,99e, výborne pigmentovaný, hustý, nelepí sa, s jemným leskom, príjemná vôňa, dlhotrvácny, krásna farba
- ako jedinú nevýhodu vidím to že si musím dať kontúrovaciu ceruzku predtým ako si naniesiem tento lak na pery, pretože sa dosť rozpíja na okrajoch pier, čiže bez nej by to nešlo, no a po čase keď mi už schádza tak mi zostane ako keby iba kontúrka na okraji pier čo nevyzerá teda vôbec pekne
horná s bleskom, dolná bez blesku

2. Miss sporty Mini-Me lip liner - mám odtieň 060 Cranberry craze, cena 1,99e , krásna burgundy krvavá farba, výborná pigmentácia
- nemám čo vytknúť, možno tú cenu, klasická ceruzka na pery od Miss sporty je väčšia a stojí o 0,80 centov menej

3. Catrice Camouflage cream - mám v odtieni 010 Ivory, stál 3,19e
- výborne kryje, farbou sadne bleduľkám, dlho vydrží, príjemná vôňa, prijateľná cena
- nevýhodou je iba to, že ak ho nanesiete trocha viac tak vám dosť zvýrazní jemné vrásky

3. Essence All about matt - cena 3,79e , je to fixačný sypký púder, priehľadný, zmatňujúci, dlhotrvácny, neparfumovaný, vyrovná sa kvalite fix. púdru od Dermacolu

4. Rimmel Match perfection - mám odtieň 100 Ivory, cena je 7,99e
- stredne aj vyššia krycia schopnosť, dokonale sadne bleduľkám ako som ja, príjemná vôňa, tekutejšia konzistencia, SPF 18, dlhotrvácny

Máte skúsenosť z nejakým výrobkom z tejto mojej pätice? :)

7 komentárov:

  1. Kontúrky na pery nepoužívam, vlastne ani neviem z akého dôvodu, mám síce dve, ale nejako ležia nevyužité.. :D Inak pri make-upe od Rimmelu mi príde, že keď je v lete horúco a potí sa mi čelo, tak strašne rýchlo lezie z tváre dolu.. Proste po dvoch-troch hodinách vonku akoby som ani make-up nemala, to mi neskutočne vadí.. Resp na čele, kde mám zvyčajne nejakú tú vyrážku mi to zlezie a líca, nos, brada ostanú pekne s make-upom.. Takže výsledný efekt katastrofa.. No neviem, mám už síce druhé balenie, no ale to som si kúpila len preto, že som mala zľavu, no tak nekúp to no... :D Ale využívam ho hlavne teraz v jeseni keď už nie je vonku peklo a nepotí sa mi to čelo.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne tento vyhovuje úplne, to je individuálne :D a kontúrky ani ja nepoužívam, nemám ich rada, ale keď k niektorým rúžom sú nevyhnutné :P

      Odstrániť
  2. Ja mám Apocalips v odtieni 100 Phenomenon, krytie je celkom fajn, aj keď ten rozdiel medzi mojimi tmavými perami a tou svetlou fabrou je spočiatku desivý :D, vydržal mi na perách maximálne 2 hodiny, potom sa začal akoby vpíjať dnu, možno, že tmavší odtieň to nerobí. Keď to použijem na nejaký svetlý rúž, tak ale vydrží omnoho dlhšie a som viac ako spokojná. :) Na ten púder od Essence sa pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď sa začne vpíjať tak si nanesiem ďalšiu vrstvu :D ale celkom dlho mi vydrží na perách :)

      Odstrániť
  3. a veruže nemám...ale chystám sa na ten Catrice ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja ten lesk na pery mám, ale to je tak nechutné, že keďto prelíznem ma napína, takže nie ! Oveľa lepší lesk je miss sporty - hollywood či tak nejak sa to volá, ten mám v troch odtieňoch a nedám dopustiť ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)