Bez neho a s ním

Dneska som mala na pláne točiť video odpovede na otázky. No kým k tomu prišlo tak sa začalo stmievať a moje izbové osvetlenie nieje dostačujúce na natáčanie.
Tak som sa rozhodla, že hodím prvý krát na blog a celkovo aj na internet moju prirodzenú tvár bez makeupu a bez retuše. Doteraz som nemala odvahy. No asi nastal čas, tak ak sa vám to nepáči kľudne kritizujte a ja stiahnem foto z netu :D :D :D
Dnešný večer strávim u priateľa pri nejakom filme. Zajtra ráno zasa strávim na hríboch v nejakom lese. :) Tak ja idem, dúfam že máte zatiaľ príjemný víkend. :)

Zajtra teda točím aj to video , tak dúfam že večer sa mi ho podarí uploaudovať :D 


7 komentárov:

  1. Teším sa na to video :) A neboj, nevyzeráš bez make upu ako príšera :-D pekná si aj tak ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak sa mi nejako zdá, že bez make-upu vyzeráš mladšie :P Ale o 10 rokov to iste oceníš :D :) Aj tak si kočka, video určite natoč, pozriem si ho keď dôjdem domov ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. video je už hotové :) a jasné že to ocením, dúfam že mi tá mladosť zostane čo najdlhšie :))

      Odstrániť
  3. Si krásna :) Make-up dodáva žene sebavedomie, ale ty si nádherná aj bez neho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ku giveaway :
    FB - Barborka Perháčová
    GFC- Barbora Perháčová
    Youtube - Barbora Perháčová
    mail - Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)