Clubbing colour 031

Ahojte, už dávnejšie sa mi minul nude lak čo som mala, tak som pozerala po takom istom (značky Essence) no nenašla som ho. Nevadí, povedala som si , aspoň vyskúšam nejaký čo som ešte nemala. Bola som u nás v 101 drogerií a akurát mali doplnený Miss Sporty stojan tak som sa kochala. A zbadala som tam niekoľko odtieňov nude farby, nakoniec som si vybrala jeden z bledších. A tu už vidíte výsledok.
Lak je v odtieni 031, stál 1,49 e. Na nechtoch mi vydržal 4 dni potom sa už začal troška ošuchovať. Je rýchloschnúci. Stačia dve vrstvy a vznikne takáto krásna farba. Má širší štetček, takže sa s ním výborne nanáša. U mňa jednoznačne 10/10 !

3 komentáre:

  1. Můj svět krásy7. októbra 2013, 11:02

    Hezká tělovka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nechceš sa prihlásiť do nákupných maniacok?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skúsiť môžem , som myslela že to oni oslovujú ľudí :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)