Clubbing colours č. 451

Oranžová je farba ktorú som kedysi vôbec nemala, nikde. Na oblečení ani nikde inde. Prednedávnom som videla u Zoelly vo videu, že mala oranžové nechtíky, veľmi sa mi to páčilo. Sama sebe som sa čudovala. No a včera som bola ako inak, v drogérií a Miss Sporty tam mal lak presne takej farby ! Cena 1,49 e , snáď ho tam nenechám ! Sestra mi ho odsúhlasila, tak som ho mala v košíku :D Ja viem je to hrozné somnou už :( Som šibnutá závisláčka na dekoratívke ! Ále nevadí :D Či ?
Čo poviete? Dosť sa hodí aj na toto jesenno halloweenske obdobie :))
Páči sa vám ? :)

8 komentárov:

  1. Farba laku je krásna :) Úplne ako jesenné listy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uzasny je!

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takéto výrazne laky na nechty nemusím..ale teraz na jeseň a na halloween je perfektný ! :)

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podla fotiek sa mi zda, ze ten lak ma taky jemny nadych do zlta, takze presne ako pises, je idealny na Halloween. ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)