Gabriella Salvete 07

Gabriella Salvete 07 má názov Princess a musím povedať, že to aj sedí. Odtieň mi pripomína jedny šaty mojej barbie, ešte z detstva. Krásna ružová farba s jemnými čiastočkami, ktoré sa odrážajú do farieb zelená, modrá a fialová vás uchvátia. Určite by som bola radšej keby taký nájdem obyčajný krémový lak, ale chcela som vyskúšať tie novinky od Gabrielly S. , čiže tie pieskové laky na nechty. Tento odtieň sa mi páči najviac zo všetkých tých pieskových. 
Lak má stredne široký štetček, nanášanie teda bolo v pohodičke. Dala som si dve vrstvy a dosiahla som želaný odtieň. Veľmi je to zaujímavé, ten pieskový efekt, pôsobí matne ale zároveň aj lesklo, vďaka jemným trblietkam. 
Koniec koncov, farba je krásna, efekt zaujímavý ale ďalší pieskový si už nekúpim. :D 
Páči sa vám ? :)

4 komentáre:

  1. Vypadá pěkně :)
    ¨
    Zapoj se do soutěže o skvělé ceny na mém blogu :)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2013/10/giveaway-kasiopea.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)