Halloween makeup - sexi vampire

Helou, včera som sa nalíčila ako sexi vampire :D Aj som to natáčala, ale upraviť sa mi to podarí až neskôr. V podstate ide o jednoduché líčenie zložené z výrazných očí aj pier.
Na oči som použila čierny mastný tieň, na ktorý som naniesla čierny tieň od Essence a na ešte väčšie zvýraznenie som ho rozmazala dostratena bordovým tieňom. Riasy nie sú moje :D Sú od ELFu, zvýraznené Rimmel riasenkou. Nakoniec čierna linka a oči sú hotové. Rúž je od Oriflame z rady Pure colour v odtieni Radiant Red (č.21153). A (umelá) krv musí byť! :)

Bonusovka, trocha upravená v programe :)
Chystáte sa tento rok na nejakú halloweensku párty? Za čo pôjdete ? Chceli by ste vidieť ešte nejaké halloweenske líčenie v mojom prevedení ? :)
Nezabudnite na GIVEAWAY !!! 

7 komentárov:

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)