Modrý lak od číňanov

Ahojte, už veľmi dávno som si kúpila lak na nechty od číňanov, mali tam všelijaké krásne odtiene, tak som vyskúšala a aj napriek zápachu som bola spokojná. Tentokrát som bola na polygóne (také trhovisko u nás v NR) a zašla som k číňanom popozerať čo tam majú. No a zase som zablúdila k lakom. :) Všetky boli za euro, tak som chcela znova vyskúšať. Zobrala som si najskôr krásny glitrový lak, potom som narazila na ten modrý. Dokopy ma teda vyšli 2 eurá. A musím povedať že stačila jedna vrstva a dosiahla som krásnu modrú farbu ! Naniesla som ešte ten glitrový a výsledok už vidíte na fotkách.



2 komentáre:

  1. Veroničko, takovýhle třpytkatý lak jako máš ty, mám podobný akorát bílý se stříbrnými třpytky.:) když nalakuji vypadá skvěle, jsem ráda že mi zdobí nehty, ale hned jak chci změnu a odlakovávám, tak vůbec vůbec ty třpytky nejdou dolů, prostě jako kdyby byly přilepeny vteřiňákem :D Jak to máš s tímhle ? :))) Jinak samozřejmě to vypadá úžasně.:)* Velice pěkná kombinace tě napadla.

    Blog Book of beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) mne keď idú tie glitrové laky ťažko dole tak si namočím kúsok vaty do odlakovača, priložím na necht a prst aj s nechtom obalím alobalom. Chvíľu počkám a potom to iba stiahnem dole :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)