Za posledné dni

Posledné dni len pracujem :D Večer síce mám čas na prečítanie si ostatných blogov ale na ten svoj už mi nezostáva energia. Stále rozmýšľam aké video by som natočila, mám v hlave napríklad halloweenske líčenie, recenziu na spotrebované produkty, novinky, moji jesenný obľúbenci atď. Určite niečo cez víkend natočím.
 Cez víkend sa chystáme na hríby. Myslíte, že ešte niečo nájdeme ? A nemáte náhodou nejaké tipy v okolí NR, že kde ich je veľa ? Samozrejme chápem že nechcete prezradiť svoje miestečko, ale keby niekto chcel tak sa poteším. :P
No a ako ste si všimli počas týždňa som pridávala koláže, také koláže ktoré zodpovedali môjmu outfitu. No takisto nezvýšil čas na lepšie detailnejšie foto, pretože z práce odchádzam až za tmy a v kancelárií som sa nechcela moc fotiť :D
Tak aspoň nejaké tie foto vám sem pridám. Dúfam že sa máte dobre všetci !!!

10 komentárov:

  1. Ten kabát a topánky ti asi ukradnem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. love those shoes!,Your blog is so nice and i really like your style!Id love if we both followed eachother?:)x

    http://vintageapparel.blogspot.ie/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kde pracuješ?:O ten prvý outfit je úplne super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podarené outfity :) Odkiaľ máš prosím ťa kabátik?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, kupovala som ho už veľmi dávno a je zo Sindy cat

      Odstrániť
  5. Tie naušnice su velmi pekné kde si ich zohnala?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)