Ručne robené vecičky - photoshooting

Ahojte, dnes som dávala  na FB stránku fotku kde som v krásnej ručne štrikovanej čiapke a šáli. Boli sme totižto na fotení. :) Sestrin kamarát nás oslovil, či pomôžeme jeho mamke zvýšiť predaj tým že to pofotíme spoločne. Tak sme sa o pár dní stretli a výsledok už vidíte na fotkách. Všetko sú to ručne robené veci z príjemného materiálu, určite by som chcela hneď niekoľko vecí. :D Veď posúďte sami či sa vám vecičky páčia a či by ste si chceli niečo zaobstarať.
Ak áno kliknite tu - http://www.sashe.sk/arin.

8 komentárov:

  1. Moc hezké fotky :) Jsi krásná holka, ale trochu mě teda zarazily tvoje uši! :-D Nic ve zlém samozřejmě...je to každého věc, co kde nosí nebo nenosí, ale k tobě mi to moc nesedí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je sestra, ja som tá z natočenými vlasmi :P

      Odstrániť
    2. Ahaaaa a ja si říkala, že vypadáš nějak jinak s vyčesanými vlasy...jsem byla ještě po ránu rozespalá, tak se oouvám :-)

      Odstrániť
    3. Ahaaaa a ja si říkala, že vypadáš nějak jinak s vyčesanými vlasy...jsem byla ještě po ránu rozespalá, tak se oouvám :-)

      Odstrániť
  2. so sestrou sa neskutocne podobate.. krasne fotky, zatial najlepsie, ake som tvojom blogu videla..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné vecičky a fotky sa vydarili, spravila si dobrú vec :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)