VIDEO - Odpovede na otázky a GIVEAWAY

Ahojte, dnes tu mám pre vás video s odpoveďami na vaše otázky z ask.fm . A aj GIVEAWAY o skvelé ceny. Keďže sa vás tu na blogu ale aj na mojom starom kanáli YT nazbieralo tak veľa, tak som sa rozhodla že vám podarujem kazetku s dvoma výrobkami od Miss Sporty (špirála, lak na nechty) , očná linka vo fixke od Oriflame, čajovníkový olej od Orfilame, veľa vzoriek plus nejaké prekvapenie. :)
Podľa mňa skvelé vecičky. A pravidlá sú jednoduché. Chcem od vás iba 3 x like !!!
TU:
1. YOUTUBE : http://www.youtube.com/channel/UCHoIiVnCrLzZIwaG--67hag?feature=watch (subscribe)
2. FACEBOOK : https://www.facebook.com/pages/Be-BEAUTIFULblogspot/263139907084934?ref=hl (like)
3. BLOGGER : http://1bebeautiful.blogspot.sk/ (follow)

Vašu emailovú adresu ako aj meno pod ktorým ma všade sledujete mi môžte zanechať tu na blogu ale aj na YT pod týmto videom. GA potrvá do 18.11. 2013 , zúčastniť sa môže SR aj ČR. Veľa šťastia :)


A tu je pár fotiek ako plynul čas s mojimi vlasmi, bohužiaľ nenašla som fotku za čias čiernovlasej Veroniky. Pre zväčšenie kliknite na foto.





33 komentárov:

  1. Ahojda, ráda bych se zapojila do GIVEWAY, jmenuji se Iveta Plšková a má adresa je ivetaplskova8@gmail.com. Děkuji a přeji pěkný den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. FB: Michaela Loffler
    YT: Michaela Loffler
    GFC: aleachim15

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. K videu sa zatiaľ nevyjadrím, keďže si ho pozriem až vo štvrtok doma, kde mám neobmedzený net.. Tu na internáte musím existovať bez online filmov a videí blogeriek :( Do giveaway sa ale zapájam všetkými desiatimi, všade ako Zuzana Stanko :-)

    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kristína P. k.potanovicova@gmail.com ..PS : pekný blog v ktorom stále rada vidím nové príspevky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj moc pěkné video. Jinak sleduji tě pod jménem Ivana Soběslavová(všude) a e-mail je ivana.sobeslavova@seznam.cz
    Tvoje videa se mi moc líbí a sledovala jsem i tvůj předchozí kanál a je to super. Je to srozumitelný a celkem i zábavný. Hodně štěstí v natáčení . :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. FB: IsaBella Nováková
    YT: Dominika Nováková
    email: x.PUNKerka.x@azet.sk
    Blog je dobre prepracovaný a chválim aj stále nové príspevky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj :) krásny blog a krásne videa :) Pokračuj v točení :)
    Meno: Vanessa Slavkovská
    Mail: vaness010@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne video :) super blog :)
    MAIL: vaness010@azet.sk
    Meno: Vanessa Slavkovská

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj ...chcela by som sa zapojiť to GIVEAWAY volám sa Viktória Antalíková a môj e-mail je v.antalikova@gmail.com :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj...chcela by som sa zapojiť do GIVEAWAY volám sa Viktória Antalíková a môj e-mail je v.antalikova@gmail.com :)
    ešte sa chcem opýtať či takýchto súťaží bude viac :) ?

    OdpovedaťOdstrániť

  11. Sledujem všade :)
    veronika.hajtmankova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. všade som ako Ľudka Tkáčová
    ludtka002@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. YT: Nikola Guzmicka
    GFC: Nikola Guzmicka
    FB: Nikolka Guzmická
    Bloglovin: Nikola
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj, tvoje videá sú super ako aj ty. :) Môj e-mail : katarina.ilciskova@gmail.com a na YT ťa sledujem pod menom Katarina Ilciskova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj ;)
    Sledujem :
    1)patty nightdream
    2)Patty Crazybooks
    3)patty nightdream
    ...môj mail je patricia527@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. |Ahoj:))
    1, Katerina Neznámá
    2. Katerina Pilníková
    3,katerina neznámá :))
    katerina189@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Daj o svojej GIVEAWAY vedieť aj ostatným :) http://www.giveaway.piligin.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: M Š
    FB: Michaela Šäfrová
    YT: BozenkaM
    safrova.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahoj, ceny jsou úžasné a mimochodem ti to tady moc sluší...
    Na FB ,GFC i YT jsem jako Barb Ell.
    Můj email: barb.ell@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sledujem buď ako Veronika Dedíková alebo ako Vevika Džergova Dedíková :)) A môj email je: veronikadedikova@gmail.com :))

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Sleduju všude jako Monika Indráková :) Jsi moc sympatická. Ta kazeta od Miss sporty je fajn, ani nevím, že něco takového dělají.
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. FB a YT : Kika Florová
    blogger: Flo

    Ta kazeta od MS je fakt zaujímavá, velmi sa mi páči. Inak absolútne milujem Q&A videá, vždy sa rada dozviem niečo nové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. A mail som zabudla (typická ja) rpattz2498@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Sledujem ako Kristína Basová
    YT: Kristína Basová
    email: kristina.basovaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. YT: Kajuš
    FB : Kajuš Zámečníková
    GFC: Caroline
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Všade sledujem pod menom Martina Metesová
    e-mail: lolekbolekm@gmail.com
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. gfc: kiki
    yt: kiki s
    fb: kristýna p.
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Youtube: Unwanted68
    Facebook: Míša Hauková
    A na GFC je asi taky Míša Hauková nebo Michelle, prostě tě sleduju z mýho bloggera :)
    misha.haukova@seznam.cz

    A taky tě zvu na mojí supr čupr giveaway o knihu Barneyho Stinsona ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. ervulenka@seznam.cz
    yt ervulenka1
    gfc ervulenka
    fb Eva Richterová

    OdpovedaťOdstrániť
  31. yt LizzyBan
    gfc Lizzy
    fb Lucia Banárová
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Nejako si ťa nedokážem predstaviť robiť let's play videá :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)