Avon - Nail top coat - Rose Golden

Helou kočky, dneska vám prinášam ukážku laku ktorý je vo finálnej verzií pekný ale už ho nechcem asi nikdy vidieť. Zas raz opäť som neodolala niečomu peknému na obrázku. Ale ako to už u niektorej dekoratívnej kozmetiky býva tak na obrázku fajn ale realita je niekde inde.  Mala som vianočný Avon a chcela som sa potešiť nejakým novým lakom na nechty. Tak som si objednala tento lak , ktorý bol celkom lacný , bola to novinka a samozrejme v katalógu vyzeral super.
Keď prišiel odlakovala som svoje ,,staré nechty" a pustila sa do novinky. Ako podkladový som si dala jeden od Miss Sporty oranžový odtieň.

Naniesla som prvú vrstvu Top coatu

Druhú vrstvu Top coatu
Rozdiel je podľa mňa minimálny.

Detailnejšia fotka

Po asi troch dňoch sa mi začal šúpať prvý necht , potom aj ostatné. Išla som si odlakovať, no tento lak a odlakovač asi nepatria k sebe. Mám niekoľko glitrových lakov na nechty doma, ale takto ťažko sa neodlakováva ani jeden. Keby si to mám odlakovať klasicky odlakovačom na vatovom tampóne, tak si na to musím vyhradiť jeden deň. Nakoniec som si to musela ošúpať ! Áno dobre čítate, ošúpať som si to musela, inak to bohužiaľ nešlo. Tak som si pekne postupne, necht po nechte šúpala lak , neporiadok bol z toho riadny a vo finálnej verzií ,,odlakovávania" som musela použiť aj odlakovač, lebo mi zostali na nechtoch ostatky laku. Proste strach a hrôza.
Tento lak neodporúčam kvôli výdrži, ktorá je mizivá, a kvôli tomu že sa nedá odlakovať !!! Škoda tak pekne vyzeral.
Otázka na vás :) Aké máte (ak máte) skúsenosti s lakmi z rady Color trend ?

4 komentáre:

  1. Tento typ laku mám, ale v zlatom prevedení. Odlakovať celkom išiel, ale bol to teda väčší boj v porovnaní s inými lakmi. Podľa obrázka som myslela, že bude viac krycí, že celé nechty budú také flitrové, ale to by som asi musela minúť celú fľašku na jedenkrát, aby som docielila efektu, ako bol na fotke v katalógu. Ten čo mám doma, asi miniem, ale druhý už určite kupovať nebudem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. miss sporty laky su skvele akurat som skusala ten metalicky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)