Líčenie pre živú sochu

Ahojte, sestra išla cez víkend fotiť, resp. ju išli fotiť ako živú sochu. Tak mi to ona povedala, sama som sa čudovala čo to je živá socha :D Ale vraj sa obliekla do zelených šatočiek ako víla. Fotky vám pridám, až sa k ním dostanem aj ja. Ja som ju nalíčila s použitím aj zelenej farby. Zelenú som zo svojej paletky použila asi prvý krát. Líčenie sa vydarilo, modelka bola spokojná, čo viac si priať ? :)

Toto líčenie je vhodné aj na denné nosenie, je to také svieže líčenie. Veľmi sa hodí hnedým očiam, no krásne vynikne aj na modrých. Čo poviete, páči sa vám zelená na očiach alebo nie ? :)

Použité produkty :
makeup - Rimmel Stay matte
obočie - tiene na obočie Catrice
oči - paletka z ebay.com
bronzér - NYC
špirála - Miss Sporty
pery - obyčajný balzam na pery

5 komentárov:

  1. Ségře v zelené krásně vynikly oči! Já preferuji takové ty nudné barvy, jako je třeba hnědá, to ale nic nemění na tom, že je líčení krásné, jsi šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne licenie, paci sa mi najma ten prechod na konci, to sa ti naozaj podarilo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfektní a krásně vystínovaný. Zelenou si dávám úplně výjimečně, protože s ní moc neumim pracovat a stejný problém mám i s modrou například..:/ Ale líbí se mi to moc.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi sa mi páčia tvoje líčenia (pekne kombinuješ farby) no proste skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)