Miss sporty novinky

Ahojte, dúfam že máte pekný predĺžený víkend :)
Možno ste už v drogériách zaregistrovali že Miss Sporty prišli s pár novinkami. Mne ako aj iným blogerkám poslali pár z tých noviniek na odskúšanie a zrecenzovanie. Tak vám ich troška priblížim.


Prvou asi naj vecou je rúž Perfect Color, mám ho v odtieni 013 Candy Cake. Príjemne vonia, je trocha mastnejší, čiže vám zanechá na perách aj jemný lesk. Čo sa týka výdrži na perách, je to taký priemer. Stojí 1,99 e.


Ďalej tu máme makeup So Fine Skin Matching, ktorému som nedávala moc veľké nádeje, pretože po prvom nanesení sa mi spravili fľaky. No po druhom to už bolo fajn. Tento makeup je dosť parfumovaný, čiže niekomu v tomto možno vyhovovať nebude. Má stredne kryciu schopnosť, obsahuje vitamín A,C a E. Po tomto makeupe som mala pleť hydratovanú, a vyzerala úplne prirodzene s jemným leskom. Bola taká rozžiarená. Naozaj skvelý pocit som z neho mala, čiže vrelo odporúčam. Mám v odtieni č.020 Soft nude. Viete že som bledulka a vždy si kupujem tie najbledšie dotiene makeupov, no tento mi úplne sadol. Stojí 3,49 e.


Ďaľšou vecou sú produkty na nechty. Presne je to starostlivosť o naše pazúriky, ktoré musia byť vždy perfektné. Ja som dostala Nail Expert Base and Top Coat , je to v podstate vrchný lak, ktorý dodá vašim nechtom krásny lesk ! Druhý lak je Nail expert Whitener , ktorý vašim nechtom dodá zdravý vzhľad.


Veľmi sa teším z týchto noviniek a dúfam, že som vás inšpirovala ku kúpe. :)
Majte ešte pekný víkend.

3 komentáre:

  1. Si nádherná! :)) ..vďaka za každú novú recenziu a inšpiráciu:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten vybielovač mi fakt pomohol :) je super :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)