Novinka - Oh my gem 003 a vyhlásenie výhercu GIVEAWAY

Ahojte, 
prednedávnom som postovala na facebookuvú stránku tento obrázok a tešila sa kedy nové laky prídu aj k nám. Tak som sa aj dočkala a hneď si jeden uchmatla.
Prišla som do 101 drogerie a mali ich tam krásne vysvietené, len sa tak trblietali a ja ako každá správna straka som si ich musela hneď pozrieť zblízka. Najviac ma asi zaujal tento fialový v odtieni č.003 , fialový mám iba jeden lak doma od Oriflame ale ten je už starý a nepáči sa mi, vôbec ho nepoužívam. Tak som si ho chcela kúpiť. Ale ako tak premýšľam, asi budem potrebovať podklad pod ten glitrový lak. Tak som pozerala po odtieňoch fialovej, je ich tam niekoľko a tento v odtieni č.505 sa mi k nemu asi najviac hodil. Super dvojka už bola v mojej nákupnej taške a mohla som ísť domov vyskúšať. 
 
Fialový lak v odtieni č.505 z rady Lasting colour up to 10 days 
- má širší štetček, ktorým sa výborne nanáša lak
- veľmi dobre pigmentovaný, čiže stačí jedna vrstva
- na nechtoch vydrží aj 5 dní, po 5 dňoch sa mi začne odlupovať (samozrejme jeho výdrž zaléží aj od toho akú prácu vykonávate)

Novinkový lak v odtiani č.003 z rady Oh my gem!
- má širší štetček, ktorým sa výborne nanáša lak
- hustý glitrový lak s jemne fialovým podkladom
- trblietky : fialové, tmavo fialové, strieborné a maličké modré trblietky
- stačia dve vrstvy a dosiahnete výsledok aký vidíte na fotkách

detail :
Blok z nákupu som už vyhodila, čiže vám neviem povedať presnú sumu, ale laky stoja do 2e určite.
Páči sa vám táto krásna novinka ? Ja som sa do nej zamilovala :)

!!! GIVEAWAY vyhráva - Lizzy - GRATULUJEM !!!
Idem ti písať email :)

A ostatný nezúfajte, jednak preto že presne o mesiac sú Vianoce a aj preto, pretože čoskoro vyhlásim ďalšiu už Vianočnú GA, v ktorej nebude iba jeden výherca :)

5 komentárov:

  1. Tá novinka sa mi veľmi páči,krásna farbička a ešte k tomu tie trblietky,no nádhera :)
    Ďakujem ti veľmi pekne!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám ten zeleny ale ťažko sa odlakuje :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)