Skúška líčenia na stužkovú

Ahojte, včera som bola u sestry. Prišla jej kamoška a skúška líčenia sa mohla začať. Mala som približnú predstavu ako to bude vyzerať ale finálny výsledok bol aj tak trochu iný. Nevadí hlavne že kočka bola spokojná. Jaj, no ale zabudla som ju odfotiť nenalíčenú, resp. spomenula som si na to až pri nanášaní makeupu. Nevadí, každopádne zmena nastala. Oči sú výrazné a pery jednoduché, jemné. Kočka bude mať na stužkovej červené šaty zo striebornými aplikáciami.
Líčenie som zvolila v zemitých farbách, kedže šaty sú dosť výrazné. Veď posúďte líčenie sami. :)

Vlasy má Biba prirodzene kučeravé, tak aj tým sme trocha dopomohli žehličkou. Chcela jednoduchý účes, tak jej ich plánujem vyžehliť, dať na jednu stranu, na tej druhej to prisponkovať a rozpustenú stranu jemne natočiť. 
Detail účesu som neodfotila. Ale určite odfotím, už pri finálnom líčení na stužkovú. :)


A celý čas nám robil spoločnosť sestrin krásny psík Rio.

Majte pekný začiatok víkendu. :)

2 komentáre:

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)