Zimný WISHLIST

Ahojte, po pár dňoch sa vám opäť prihováram prostredníctvom príspevku. Vonku nám už sneží, mám toho plný facebook, takže o tom viem aj keby nemám okná. No a k zime patria samozrejme aj zimné a neskôr aj vianočné nákupy. Ja už som absolvovala aj jedny aj druhé. A ešte zopárkrát absolvujem, keďže ešte nemám všetko čo chcem pre seba a pre druhých. Ako ste na tom vy, už máte kúpené darčeky ? Ja by som sa s vami aj rada podelila o to čo kupujem pre priateľa, pre maminu a tak. Ale nemôžem pretože skoro celá moja família číta môj blog :D
Ale chcem sa s vami podeliť o môj zimný wishlist, čiže o to čo si prajem, potrebujem, proste chcem mať cez zimu v mojom šatníku.
Na Polyvore.com som si spravila koláž vecí ktoré by som chcela (potrebujem). Samozrejme rátam s tým, že si nekúpim na vlas presne tie isté veci ako na obrázku, ale približne také hľadám.
1. Paletka od Sleek - už viem kde objednám, len sa musím rozhodnúť, lebo ich je tam veľa
2. Rúž od YSL, to ešte neviem kde objednám a vôbec neviem aký odtieň, ale asi vsadím na klasickú červenú
3. Sexi topík, podobný ako tento som videla v Gate ale dole mal patent, jaj úplne zbytočne
4. Sveter - veľký sveter, najlepšie biely
5. Kabát, v Zare som si skúšala jeden krásny čierny, no bol neskutočne drahý
6. Zimnú bundu, dlhú teplučkú s kapucňou, najlepšie nech je aj elegantná trocha a čierna :D
7. Šaty na vianočné večierky, firemné akcie, poprípade silvester, kde sa dajú kúpiť pekné šaty za rozumnú cenu a s veľkým výberom ? kde? :))
8. Rifle, klasické tmavomodré
9. Topánočky presne ako na obrázku
10. Rozmýšľam aj o tejto sukni, videla som ju už aj v pár obchodoch ale nestojí tak pekne a je nejaká lesklá dosť, tak začínam váhať
11. Hodinky, strieborné s veľkým ciferníkom
12. Púzdrovú kabelku k už spomínaným šatám na večierky, silvestra atď.

Dve z môjho wishlistu už mám, ktoré sú to ? Rolujte nižšie. :)
č.8 - rifle - som kúpila v HMku za 19,95e a sú to presne tieto klik.

č.9 - topánky - som kúpila tiež v HMku za 39,95e a sú to presne tieto klik.

Zo zakúpených vecičiek som veľmi šťastná, dobrá cena, kvalita a ešte k tomu som presne také zháňala.
Ostatné vecičky kde zoženiem ? Viete mi poradiť ? :)

4 komentáre:

  1. pekné sú tie topánočky :)) z wishlistu sa mi najviac páči bunda,hodinky a sukňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, inak tú bundu som videla na ebay.com, ale bojím sa že to nebude moc kvalitné :))

      Odstrániť
  2. v Orsay majú pekné šaty za rozumné ceny ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka za tip, tam moc nechodievam ale pôjdem pozrieť :))

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)