3x Aussie

Ahojte,
som veľmi rada že som mala možnosť vyskúšať si šampóny značky Aussie. Už dlhšiu dobu hľadám nejaké výrobky na vlasy, ktoré mi budú vyhovovať dlhodobo. Keďže mám citlivú pokožku tak mi nevyhovuje hocičo, čo je škoda, pretože už sa zopárkrát stalo, že som si kúpila šampón alebo kondicionér a po prvom použití som ho musela odložiť a teraz naňho iba sadá prach. Proste mi nesadol, vlasy som mala mastné, bez života, nekvalitné. Ale teraz som sa popritom hľadaní , nachvíľu zastavila pri značke Aussie. Dlhšie čítam na iných blogoch, hlavne tých zahraničných o tejto značke, chystala som sa ju vyskúšať, no a nakoniec sa mi to aj podarilo. :)

K vyskúšaniu som dostala šampón Aussome volume , kondicionér Aussome volume a masku na vlasy 3 Minute miracle colour.

1. 3 Minute miracle colour - hĺbková maska na farbené vlasy, ktoré túžia po láske. Takto krásne je to napísané na etikete.
- čiže maska na farbené vlasy v jednoduchosti
- obsahuje výťažok z austrálskej divej broskyne
- vonia krásne broskyňovo
- masku treba nechať pôsobiť nejak 3-4 minútky, ako každú inú, potom zmyť
- vlasy mám po nej nádherne voňavé, jemné, lesklé, hydratované, uhladené
- ja osobne síce nemám farbené vlasy ale skúsila som ju a vyhovuje mi, mamina má vlasy nafarbené a tiež si ju veľmi chváli
- dávam 10/10

2. Aussome volume shampoo - šampón na jemné a oslabené vlasy
- obsahuje výťažok z austrálskeho chmeľu
- vonia príjemne sladko
- dobre pení
- vlasy mám po šampóne celkovo oživené, kvalitnejšie na dotyk a aj na pohľad
- po umytí a vysušení mi krásne voňajú vlasy až dokedy si ich znova neumyjem
- polovicu mám už minútu a zatiaľ mi dokonale vyhovuje (keďže mám citlivú pokožku aj na hlave)
- dávam 10/10

3. Aussome volume conditioner - kondicionér pre jemné a oslabené vlasy
- obsahuje výťažok s austrálskeho chmeľu
- vonia príjemne sladko ale o trocha silnejšie než šampón (aspoň sa mi zdá)
- vlasy sa mi po kondicionéry dajú krásne rozčesať, lesknú sa, sú jemné a trocha objemnejšie
- taktiež mám už polovicu minutú, pretože ho používam po šampóne
- dávam 10/10

So všetkými troma produktmi som veľmi spokojná. Po dlhšom čase som našla niečo čo mi vyhovuje. Určite chcem ešte vyskúšať radu Luscious long, ktorá je určená pre dlhé vlasy bez života a obsahuje eukaliptus.

Tak som sa teda aj ja nakoniec presvedčila, že Aussie je doslova svetová značka :))

9 komentárov:

  1. nice!
    maybe we can follow each other? let me know! <3 http://exality.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No konečne som našla aj tvoj blog!! Na youtube o tebe viem, ale ani za svet som sa stále nevedela dostať na blog (asi som divná či čo :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. chhcela by som vyskusat ten 2.
    A mozem ssa spytat kde si ich kupila? dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mala som sampon luscious long pre dlhe vlasy,bola som spokojna.rada sa k nemu obcas vratim ale kupujem len ak je v akcii,ta cena ma trosku odradza.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)