e.l.f. Essential Sviatočná knižka - Oči

Ahojte, prednedávnom som po dlhšom čase navštívila stránku e.l.f. a videla som tam vianočné oddelenie. Samozrejme som naňho aj klikla a zbadala vianočné novinky, z ktorých si vždy niečo objednám, pretože sa to veľmi oplatí. Sú v krásnom vianočnom balení a za skvelé ceny.
Najviac ma zaujala e.l.f. Essential Sviatočná knižka- Oči - Natural, ktorá obsahuje 9 krásnych tieňov, ceruzku na oči, aplikátor a zrkadielko. Paletka stojí 5,39 e plus poštovné. Sedem tieňov sú zo shimmerom a dva zvyšné sú matné tiene.
Pigmentácia je výborná, pracuje sa s nimi veľmi dobre, žiadne opadávanie, žiadny biely podklad netreba.
Zľava do prava : hnedo zelený tieň, čokoládový, matný hnedo sivý , bronzový, nugátový, hrdzavý, matný telový, ružovo oranžový, jemný zlatý shimmer
- aspoň takto by som nazvala farby tieňov

A takto vyzerá celá knižka. :)
Dávam 10/10. Za tú cenu sa veľmi oplatí. Už rozmýšľam nad kúpou druhej sviatočnej paletky.
Páči sa vám ? Určite ju uvidíte ešte v nejakom líčení.
Ceruzka je takáto bledo hnedá.

Na stránke ju nájdete v týchto dvoch variantoch (premýšľam, že si zakúpim aj ten druhý).
Majte pekný začiatok týždňa. ♥

3 komentáre:

  1. ahoj pekny blog davam follow budem rada ked ma tiež navštíviš http://aj-ro-na.blogspot.sk/ , tie farby su užasne tej paletky take sa mi pačia:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)