Fantastická 5

Ahojte, dneska vám napíšem niečo o fantastickej päťke. Je to kozmetická päťka, ktorá má nadprirodzené schopnosti :D A teraz k veci, je to 5 výrobkov, ktoré nesmú chýbať v žiadnej poriadnej kozmetickej taštičke. Aspoň v tej mojej nie.

1. Dermacol Satin make-up base
- je asi najslávnejšia podkladová báza od Dermacol
- stojí 14,19 e / 30 ml , 8,93 e / 15 ml
- krásne vyhladí rozšírené póry a jemné vrásky, makeup sa po tejto báze nanáša ľahšie a dlhšie aj vydrží
- ja mám už druhé balenie, je jedna z dvoch pre mňa vyhovujúcich báz pod makeup (druhá báza, ktorú používam je táto KLIK)
- stačí malé množstvo, 30 ml balenie vydrží dosť dlho
- má príjemnú jemnú vôňu a je bezfarebný
- zaraďujem ju medzi stálice v mojom kozmetickom kufríku
- 10/10


2. Miss Sporty Studio lash incrediball
- stojí 2,99 e
- má silikónovú kefku, ktorá krásne oddelí vaše riasy
- na konci má okrúhlu kefku so štetinkami, ktoré používam na vytočenie rias vo vonkajšom kútiku oka
- je to skvelý pomocník, nosím ho všade zo sebou :)
- 8/10


3. Avon lesk na pery Plump Pout
- stojí 7,5 e , v zľave je momentálne za 3,9 e
- obsahuje mätovú vôňu, ktorá ma chladivý a mierne brnivý efekt na perách
- ďalej obsahuje aj vitamíny A, C a E
- má mäkký aplikátor (štetček), ktorým sa lesk dobre nanáša
- obsahuje jemné trblietky, ktoré rozžiaria vaše pery
- už mám druhé balenie, patrí medzi moje obľúbené lesky :)
- 10/10


4. Avon lesk na pery Ultra Glazewear
- stojí 6,10 e , v zľave je za 3,5 e
- hustý lesk na pery s jemnými zlatými trblietkami , ktoré dodajú perám ako keby šťavu
- má klasický špongiový aplikátor
- má OF 15
- veľmi som si ho obľúbila ku jemnému líčeniu a hodí sa aj ku momentálnej vianočnej atmosfére (keďže je červeno zlatý) :)
- 10/10

Snažila som sa čo najlepšie odfotiť zlaté odlesky.

5. Catrice Set na úpravu obočia
- stojí 4,19 e
- obsahuje zrkadielko (ktoré vôbec nevyužívam)
- 2 tiene na obočie - svetlý hnedý a tmavý hnedý
- malú špirálovitú kefku a malú pinzetu (ktoré tiež nepoužívam, pretože sú veľmi nepraktické)
- tiene používam oba, tmavší na celé obočie okrem obočia pri koreni nosa, na ktoré používam svetlejší tieň
- má pevné balenie, čo sa mi veľmi páči
- už mám druhé balenie, čiže tento výrobok zaraďujem medzi stálice v kozmetickom kufríku
- toto duo na obočie používa už aj moja mamina aj sestra :)
- 10/10

Používate niektorý z týchto produktov ? :)

4 komentáre:

  1. krasna si všetko ti tak velmi pristane, už som pozerala raz v obchode že čo to je take priesvitne v tej fľaštičke a to je podkladova baza, plump pout od avonu je super hlavne cez leto dobre schladí:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiez zboznujem tuto bazu :D ale kupujem si ju, len ked je v akcii...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten lesk na tvojich perách je velmi pekný :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)