♥ GIVEAWAY ♥

Ahojte, tak už máme po Vianociach, dúfam, že ste ich prežili v kruhu svojej rodiny, v zdravý a šťastí, tak ako sa patrí. A že ste si aj niečo pekné pod stromčekom našli. Ja teda áno. Bolo veselo, kopa dobrého jedla, úsmevy, krásne rozprávky a krásne darčeky. Milujem tento vianočný čas.
Keďže som vám spomínala, že chystám pre vás giveaway, tak sa k nej konečne dostávame.
Rada by som vás obdarovala, za to, že sledujete môj blog, že komentujete, ako tu na blogu tak aj na FB stránke. Rada by som teda odmenila aktívnych čitateľov (ktorých vyberiem sama).

Podmienky:
1. Dať follow na GFC - nachádza sa na spodnej časti blogu
2. Dať like na FB stránku - Be-BEAUTIFULblogspot
3. napísať mi váš email
4. napísať mi čo vám vyčarilo úsmev na Vianoce (nepovinné)
5. dať follow na Instagrame - veronika915 (nepovinné)
6. odoberať Youtube kanál - Veronika Uharčeková (nepovinné)

GIVEAWAY potrvá do 7.1. 2014 a zapojiť sa môže ČR a SR

A z čoho si môžte vyberať? Z troch balíčkov :)


1. teplučké papučky (veľ. 39-40), lak na nechty od Essence, náušnice(fialové), 2x vzorka La roche- posay, 2x DM zľavový kupón, čelenka Happy new year fialová

2. hrnček s lyžičkou, náušnice(ružové), tieň na oči Essence, 2x vzorka La roche-posay, 1 DM zľavový kupón, 1 La roche-posay zľavový kupón, sviečka z vôňou škorice, čelenka Happy new year červená

3. sluchátka (modro, biele s kamienkom), sviečka (vanilková čokoláda), mini píling od Essence, mini voňavku do kabelky od Essence, , 2x vzorka La roche -posay, 2 x DM zľavový kupón, čelenka Happy new year modrá

Snáď si niečo vyberiete :) Majte pekný deň. ♥

34 komentárov:

  1. GFC: aleachi15
    FB: Michaela Loffler
    michaelaloffler@seznam.cz
    úsměv mi vykouzlila kniha 50odstínů šedi a 2pokračování k ní

    líbí se mi nejvíce balíček 2.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zde a na insta sleduji jako : Nicol Cole
    Na FB jako Nicol Bačíková
    Na Vánoce jsem měla největší radost z mé malé neteřinky, která zažila první Vánoce a byla kouzelná, ty velká rozzářená očka! :)) To bylo nej!
    Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najviac ma zaujal balicek c. 2.... usmev na tvari mi vytvoril kruh mojich najblizsich a to, ze s nimi mozem byt.. ze sme sa spolu navecerali, otvorili darceky.. :)
    dora.mrkvova@gmail.com

    Aj u mna prebieha giveaway o vianocnu hviezdu plnu prekvapeni
    TU

    Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pobavila som sa keď babka rozbila piku,keď dedko žartoval pri večeri,keď si ty grgala :D a keď sa mamina rozplakala pri otváraní darčeku,ktorý vôbec nečakala :)
    jankauharcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeej to je super giveaway, škoda že tie papučky nie sú moja veľkosť:) inak ten 2. balík je super!
    ja mám úsmev počas celých Vianoc, zbožňujem toto obdobie:3
    petrakomarova1998@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na Facebooku: Kristína Basová
    Na blogu ako Kristína Basová
    kristina.basovaa@gmail.com
    Vianočný stromček v tme mi vyčaril úsmev a moja mama :)
    Najviac sa mi páčia balíky 2 a 3 ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne veci na GA :)
    1. GFC: Veronika Hajtmánková
    2. FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    3. veronika.hajtmankova@zoznam.sk
    4. Ja som mala tieto Vianoce také smutnejšie, keďže sme nejako moc neoslavovali, prvý krát za celý môj život sme nemali stromček... no čo už ... ale úsmev na tvári mi vie vždy spraviť moja yorkšírka Caira :) Ona sa strašne tešila keď dostala nové granulky a kostičku :)
    5. Instagram: Nikkienka

    Najviac sa mi páči balík číslo 1. pretože sú v ňom nádherné náušnice a teplučké papučky, ja som vkuse zimomriavá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nejvíce mi vyčarovala úsměv malá sestřička, která měla letos své úplně první Vánoce..a s tím vznikla zase ta pravá atmosféra Vánoc...:-)
    Ivetaplskova8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mne vyčarili úsmev na tvári krásne darčeky :)
    lucinkabalintova@gmail.com
    najviac sa mi páči balíček č. 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC- Nora Payne
    FB- Nora Brindzkova
    norapayne69@gmail.com
    Najviac ma potešili sluchátka od brata a mobil ktorý aj tak musíme reklamovať pretože je pokazený :´( -_- A ináč skvelá GIVEAWAY :-* :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jeeej, balíček 1 aj 2 sú absolútne lovely, tretí by som asi nevyužila. Úsmev mi priniesla perfektná večera a atmosféra, ktorá u nás doma vládla (žiaľ nie dlho, brat to potom pekne pokašľal. Ale na to sa snažím nemyslieť)
    lenocka.jancova@gmail.com
    sledujem všade okrem instagramu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    libi se mi 3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. 1. splnene :)
    2. splnene :)
    3. nikky33@centrum.sk
    4. asi nic pretoze to boli pre mna najhorsie Vianoce
    Najviac sa mi paci balicek so salockou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. 1. HOTOVO
    2. HOTOVO
    3. dydlo@centrum.cz
    4. Penizky, boty, ponozky :333

    OdpovedaťOdstrániť
  15. *zapomnela jsem jaky se mi libi balicek - nejvice me zaujel balicek c. 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sleduju :) gfc a fb
    greenballx@seznam.cz
    nejvíc se mi líbí balíček č.3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sleduju tu i na FB :)
    RomanaLanska@seznam.cz
    Vánoce jsou celkově mými oblíbenými..takže úsměv na tváři mi vykouzlí už jen to, že třeba začnu dělat cukroví a nejraději mám, když už mi v pokoji svítí stromeček a vytváří krásnou vánoční atmosféru :))) .
    Na Youtube odebírám také :))),.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. sledujem všade :)
    beekey.x@gmail.com
    najviac ma zaujal balíček 2
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sleduju přes GFC a sleduju i na fb:) (jako Denisa Freithová)
    samozřejmě i na Instagramu, tam jsem pořád, takže to nesmělo chybět.
    Nejvíce se mi líbilo když rodina rozbalovala dárky ode mě, to mě potěšilo více než moje vlastní dárky:) takový to: "uf, díky bohu že se jim dárky líbí!"
    a email: denisafreithova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Este som sa takto do Givaway nezapajala a vlastne este tiadnu giveaway nevyhrala :D, ale povedala som si skusim :D
    GFC a YT : tancikaaa
    takisto odoberám novinky z tvojho blogu a FB stranky
    Tieto Vianoce boli pre mna zabavne tym, ze sa moj ocko, mamka, babka a dedko zabuchli v kuchyni pri priprave vianocnej vecere a ja s mojim mladsim bratom sme ostali v obyvacke, dvere ani za svet nesli otvorit, preto musel moj brat ist do pivnice po rebrik a pristavit ho k balkonu a vsetci museli preliezt tym rebrikom von na dvor a prejst cez vchodove dvere spat do domu :D Bola to smiesna situacia nielen pre nas ako rodinu ale aj pre susedov cez ulicu, ktori to sledovali cez okno a smiali sa tiez :D

    Vsetky balicky vyzeraju zaujimavo a lakavo az mi je tazko vybrat, ktory je z nich naj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. My jsme letos slavili Vánoce s celou rodinou, takže jsme si všichni užívali malých dětí, jak byly úplně nadšení z každého dárku :) mě udělalo asi největší radost, když jsem dostala vysněnou peněženku :-)

    Giveaway jinak vypadá suprově :)

    misahromcikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Neviem,či sa môžem zapojiť aj ja,ale tak skúsim to :)
    Vybrala si krásne ceny,normálne je ťažké si vybrať,ale najviac sa mi páči asi tretí balík,tá sviečka ma presvedčila :))
    Sledujem ťa tu,na fb,na instagrame a myslím,že aj na youtube.
    Ps.:Šťastný nový rok prajem!
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. X.PUNKerka.x @azet.sk Najviac ma potesilo ze som na Vianoce bola konecne so svojou mamou po 10 -tich rokoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. 1. GFC -Veronika Žiaková
    2. FB - Veronika Žiaková
    3. vziakova@gmail.com
    6. odoberať Youtube kanál - odoberám
    Najviac sa mi páči balíček číslo 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. 1. GFC - Veronika Žiaková
    2. FB - Veronika Žiaková
    3. vziakova@gmail.com
    6. Youtube - Veronika Žiaková
    Najviac sa mi páči balíček číslo 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC:dominika sedliakova
    FB:Dominika Sedliaková
    email:ddbauer2@gmail.com
    Asi tá atmosféra :))
    Youtube:dominika sedliakova

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: Lucia Sedliaková
    Fb: Luccie Bauer
    lsedliakova@gmail.com
    Neviem presne čo, myslím, že tá vianočná atmosféra, vôňa všetkého jedla, ten pocit, že sme po roku všetci spolu, no a samozrejme aj tie darčeky :)
    Instagram: Luccie Bauer
    Youtube: lucia sedliakova
    ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Fb Denisa Slobodná, Gfc Denisa Slobodová, denisa.slobodova@centrum.sk You tube Denisa Slobodova
    Tento rok som Vianočnú atmosféru veľmi nemala, aspoň mohlo byť všetko tak pekne namrznuté keď už sneh nebol. To by mi úplne stačilo :) samozrejme darčeky boli super, vianočné rozprávky a filmy, rodina..
    Všetky balíčky sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC : Petra Fejová
    FB: Peťa Fejová
    petra.fejova@gmail.com
    keĎ sme sa celá rodina stretli :)
    balíček číslo 2

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Úsměv na rtech mi vykouzlily peníze, tento týden mi konečně přijde mobil :D
    Moc hezké ceny :) Sleduji tady i na FB pod svým jménem.
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. 1. mám :)
    2. mám :)
    3. vaness010@azet.sk
    4. jak sme boli všetci spolu :)
    5. jasné :)
    6. už dlhšie :)

    balíček 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. sledujem ťa vodne v noci aj na nete aj v reále (splnam všetky podmienky) :D a e-majl je karkulienka2@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)