Na čo sa môžete tešiť ?

Ahojte, dúfam že sa máte dobre a máte úsmev na tvári aj v takomto počasí.
V dnešnom príspevku vám chcem troška ukázať na čo sa môžte tešiť v najbližších článkoch. Dosť mi toho pribudlo v šatníku, v dekoratívke a aj v kozmetike. Len času mám akosi pomenej. Ale dúfam, že v tento krásny predvianočný a vianočný čas sa trocha uvoľním z práce a pustím sa do písania, recenzovania a natáčania.

Ako prvým začnem tým že by som vás rada odmenila za to, že sledujete môj blog. Rada by som odmenila čitateľky, ktoré sú pravidelné, a u ktorých vidím, že sa im môj blog páči. T.j. komentujú, zdieľajú atď. No a keďže idem odmeňovať vás, tak by som rada vedela čo by vás potešilo. Kľudne sa vybláznite, hocičo aj keby to sú napríklad ponožky :D Kľudne mi napíšte komentár pod článkom, že čo by vás potešilo. Výhercovia budú traja, čiže sa budú dať vyhrať tri balíčky. :)
Giveaway by som rada vyhlásila do konca budúceho týždňa.

No a na čo sa môžte tešiť v článkoch alebo vo videách ?
Na dekoratívku, ktorú mám už odskúšanú -

Na články o oblečení alebo outfit posty -

A všeličo iné :)
Určite mi teda nezabudnite napísať, čo by vás vo Vianočnej GIVEAWAY potešilo !!! Rada by som vám vyhovela. :)
Majte pekný víkend ♥

3 komentáre:

  1. Tak to sa už strašne teším na recenzie najmä tej podkladovej bázy od Dermacolu a tej paletky rozjasňovača :)) Na giveaway by som privítala nejaký bronzer alebo čokoľvek od značky Catrice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie dva laky miss sporty sú veľmi pekné,také vianočné úplne :) som zvedavá na recenziu na korektor z avonu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak jsem zvědavá co dáš do giveaway :) Na kosmetiku já moc nejsem, ale mám ráda svíčky, různé dekorace apod. :) Tak se těším :)

    A u mě právě probíhá giveaway o knihu Barneyho Stinsona ze seriálu HIMYM ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)