Vianočné nechtíky

Ahojte, skúšala som viaceré variácie zimnej alebo lepšie povedané vianočnej manikúry. Nakoniec som zostala pri týchto a už cca týždeň mi zdobia ruky. Je to klasická červeno zlatá kombinácia oživená bielou vločkou.
Použila som 5 lakov. Ako podkladový som použíla červený lak od Rimmel v odtieni č. 315 Ready, aim, paint ! , na prstenník som použila glitrový lak od Miss sporty v odtieni č. 001 Blazing Bronze (v dvoch vrstvách). Na červený lak som ďalej naniesla trblietavý lak od s.he , na zlatý prstenník som naniesla zlatý glitrový lak od číňanov. Ako predposledný som naniesla Turbo dry top coat od Miss sporty aby boli nechty rýchlo suché :) Nakoniec som si pomocou bieleho laku od Essence a štetčeka na nail art, namaľovala na zlatý prstenník vločku. Zámerne som si ju spravila z bodiek pretože ja veľmi na nechty kresliť neviem, čiže takto to bolo jednoduchšie :)
Tu sú všetky laky na nechty:
A výsledok :
Červený lak s trblietkami od s.he je naozaj krásny, tu je foto zblízka :)
Páčia sa vám moje sviatočné nechty ? :)

14 komentárov:

  1. Woow, ty jsou krásné, opravdu povedené..:) a ty laky!! Super inspirace..
    Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páčia :) Pěkná kombinace a ta vločka vytvořená puntíky se mi právě moc líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. najkrajšie vianočne ake som videla tie s ati teda podarili:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekné nechtíky :) Aj vločka je krásna. Urobiť ju z bodiek bol super nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne sú,veľmi :) mne sa tento rok nechceli robiť žiadne vianočné nechty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super blog!!
    Tvoj blog som objavila len včera tak čítam každy jeden clanok :))
    A tie nechty su fakt pekné :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)