Ahojte !

Dodatočne vám aj ja želám do nového roka len to najlepšie. Dúfam, že ste oslávili nový rok ako sa patrí s úsmevom na tvári. Ja áno, až s moc veľkým úsmevom. Ale tak to má byť, veď viete ako sa hovorí, ako na nový rok tak po celý rok. Či je to pravda, vám ale poviem až na konci roka.
Dávali ste si nejaké predsavzatia ? Ja som si nanajvýš spísala, čo všetko chcem dosiahnuť v novom roku a čo všetko k tomu potrebujem. Je toho pomerne dosť, a začala som na tom pracovať od druhého dňa v roku. Ako začala by som už od prvého ale to som dospávala :D Pripájam malý random :)


6 komentárov:

  1. Aj tebe krásny Nový rok :) Na tej fotke ste ako miss-ky :D a ten náhrdelník je krásny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. predsavzatia žiadne lebo viem že by som ich nesplnila :D
    laky vyzerajú fajín..a náhrdelník je pekný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten lak od Essence je uplne bozsky! Uz mam druhe balenie a pocas Vianoc bol nenahraditelny ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten essence som si chcela včera kupit a nakoniec som si kupila iny essence trblietavy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na tej prvej fotke vám to veľmi pristane,tie čelenky sú super :)
    šťastný nový rok!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj tebe ten najkrajší nový rok! :) btw. ten náhrdelník je dokonalý! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)