CHUBBY BUNNY challenge - VIDEO

Ahojte, prednedávnom som avizovala na mojej FB stránke, že sme točili s mojou najmilšou sestranicou Eviou challenge, tentokrát Chubby Bunny challenge. Rada si tento challenge pozriem u zahraničných youtuberov, vždy sa nasmejem. Raz som len tak navrhla sestranici, že by sme mohli natočiť aj my. Ona je za každú srandu tak hneď cez víkend prišla aj s Marshmallow. O čom tento challenge je sa dozviete vo videu. Každopádne je to sranda. Hlavne keď som upravovala video som sa dosť nasmiala. :D Dúfam, že sa vám bude video páčiť a aspoň trocha sa zasmejete, pretože o tom to je. V tomto videu máme byť na smiech ! ;)
Enjoy :)


7 komentárov:

  1. smejem sa :D sesternica je prudká haluzáčka :D pozdravujem :D

    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobre som sa na vašom videu pobavila :D Normálne som dostala chuť na Marshmallow :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělé video, pobavila jsem se :D ! Jste přirozené a to se mi líbí!
    Nemůžu si pomoct ale ty jsi hrozně podobná Spencer z Pretty Little Liars :) !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada :) no to mi už hovorilo fakt veľa ľudí, ale ja sa v nej akosi nevidím :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)