Essence - Circus confetti ,Miss Sporty - č.490

Na silvestra som chcela niečo farebné a veselé. Na nechtoch. Chcela som nejakú peknú ružovú a na to nejaké glitre, to som mala vymyslené. No ale aké ? Doma ma už všetky glitre omrzeli a ružových lakov mám nejak málo. Tak som si vybrala nakoniec tieto dva a som spokojná. Ako základ som použila od Miss Sporty č.490 z rady Lasting Colour. Je to taká ružovo lososová farba. Niekedy je ťažké pomenovať farby. :D
A ako topcoat som použila od Essence 02 Circus Confetti z rady Special effect! . 
Prvý lak som naniesla v dvoch vrstvách, druhý lak tiež v dvoch. Čiže dokopy 4 vrstvy som zafixovala lakom od Miss sporty Turbo Dry vrchný lak . O nejakú minútu boli úplne suché a mohla som vyraziť.
Laky od Miss Sporty z rady Lasting colour, sú stále u mňa TOP vo výdrži. Tieto nechty mám už asi týždeň a stále držia !


Páčia sa vám laky ? P.S.: Na FB stránke blogu sú výsledky GA. :) Majte pekný večer.

13 komentárov:

  1. Páni, tak to je nádherná barvička :)) líbí se mi to i bez třpytek, ale s nima je to veselejší :)..Fakt parádní barva.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. maš pravdu tie farby niekedy ťažko pomenovať ale je krasna ta lososova:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miss Sporty má skvelé laky, takisto patria k mojim obľúbeným.. Musím zajtra skočiť do drogérky pre tento odtieň, vyzerá nádherne a ja mám pri ružových lakoch obrovský problém, že sa mi skoro žiadny nepáči :D Zato tento ma očaril, takže zajtra skončí v mojom nákupnom košíčku.. :-) Vďaka za tip ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekné nechty ;),
    neviem či si mám kupit ten od essence velmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja ho mam teraz na rukach a hrozim sa nedele ked ho budem davat dole :(


    Pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no je to na prt s tými glitrovými lakmi ale čo by sme pre krásu nespravili že ? :D

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. to teda je ulietavam si na ňom dosť často posledné dni :))

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)