Fusion Beauty - Ultraflesh Shinebox

Ahojte.Možno ste už videli video kde recenzujem tento produkt, možno si radšej pozriete foto a niečo prečítate. Stránka Strawberrynet.com ma oslovila, či by som snimi nechcela spolupracovať. Prezrela som si ich internetový obchod, prečítala nejaké diskusie o tejto stránke a následne som súhlasila. Na základe čoho mi poslali aj tento skvelý shinebox. Jahodanet (po našom) má veľmi dobré ohlasy u zákazníkov, má veľmi širokú ponuku rôznych produktov od starostlivosti o pleť, cez parfémy, dekoratívnu kozmetiku, atď. Najlepšie na tejto stránke je, že majú dopravu zdarma, čiže neplatíte si žiadny shipping.
Stránke veľmi pekne ďakujem a tu je sľúbená recenzia.
Video : https://www.youtube.com/watch?v=aRB8iQM7VYE&feature=c4-overview&list=UUWKxgdp3dunxBW83JA_nCWg

Ide o paletku rozjasňovačov od značky Fusion Beauty, v ktorej sa nachádza jeden púdrový rozjasňovač, dva mastné a dve vysúvateľné ceruzky rozjasňovačov.


Púdrový rozjasňovač by som poradila skôr tmavším, snedším typom pleti, pretože má zlatistý odlesk a to viac pristane tým snedším typom. Je veľmi dobre pigmentovaný a príjemne vonia. Má jemnú marhulkovú farbu.

Mastné rozjasňovače sa dajú použiť aj na makeup, aj na zapúdrovanú tvár a aj ako podklad pod očné tiene.
Oba sú dobre pigmentované. Prvý ma zlatistý odtieň a druhý skôr do ružova. Ten so zlatým odtieňom by som poradila skôr tmavším typom pleti a ten druhý skôr k bledším typom pleti.

Ako posledné sú v paletke rozjasňovačov, dve vysúvateľné ceruzky. Jedna je s perleťovým shimmerom a druhá má skôr ružový shimmer. Obe sú veľmi dobre pigmentované. Dajú sa použiť ako rozjasňovač, ako linka na oči a taktiež aj ako podklad pod očné tiene.

A takto vyzerá paletka Fusion Beauty - Ultraflesh shinebox

WEB : http://sk.strawberrynet.com/main.aspx
Fusion Beauty - Ultraflesh Shinebox : http://sk.strawberrynet.com/makeup/fusion-beauty/ultraflesh-shine-box-highlight/141830/#DETAIL
FB stránka : https://www.facebook.com/pages/Strawberrynet-Slovakia/139901922868633?fref=ts

4 komentáre:

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)