Glamour Fashion a Oasap - outfit

Ahojte, od štvrtku som mala skvelý víkend. Najskôr som sa stretla s kamoškou, s ktorou som sa dlho nevidela. To bolo vo štvrtok, dali sme si kávu aj s našimi frajermi (:D), pokecali sme a spokojný išli domov. V piatok bol v práci taký voľnejší deň, mali sme školenie, na ktorom sme síce zaspávali, ale bolo fajn. Po práci sme išli na najlepšiu pizzu v meste a na kofolu. Pokecali sme a išli sme spokojne domov. V sobotu sme mali firemnú akciu. Boli sme na motokárach, na bowlingu, zahrali sme si biliard a aj šípky. Bola to skvelá akcia. Na motokárach som jazdila prvý krát a bowling som si tiež skúsila po prvý krát. Musím povedať že ma to chytilo, oboje. Nakoniec sme si nečakane dali aj pizzu a išli sme spokojne domov. Proste skvelý víkend ako už dlho nebol. Zaujímalo by ma ako ste tento víkend trávili vy ?!
Dnes som išla s priateľom po auto, ktoré sme nechali v garáži, čiže sme si spravili fajn prechádzku, bolo dosť teplo, tak som ho využila na pár foto môjho outfitu. Už dlhšie vám chcem ukázať môj nový kabátik, ktorý som si zamilovala. Páči sa vám ? Kabátik a mnoho iných super vecí a topánok nájdete na stránke GF - http://www.glamourfashion.sk/ , odkiaľ ho aj mám.


Takisto som si zamilovala tento pulóver. Vyhrala som nákup 50 USD na stránke Oasap, tak som si nakoniec spomedzi toľkých vecí vybrala aj tento pulóver. Je mäkkučký a super pohodlný, veľmi sa mi páčil aj u dolcezuzky na blogu, ona ho má ale v červenom, ten je tiež veľmi pekný.
kabátik - Glamour Fashion, pulóver - OASAP, rifle - HM, kabelka, čižmy -číňania, prsteň, náramok - Ebay

13 komentárov:

  1. Ozaj pekný outfit,chválim :) ..ale zaujímalo by čo je to za rúž? odtieň,značka..je veľmi pekný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, rúž je od Essence č.01 Cotton Candy :)

      Odstrániť
  2. pekny outfit, dobre si to vsetko zladila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. takže si mala celkom pekny vikend.. inak ten svetrik je nadherny krasna farba proste všetko super:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som teda mala ako už dlho nie :) vďaka, premýšľala som aj nad čiernym so zlatými ostňami, ale polovicu šatníka mám čiernu, tak tento vyhral :D

      Odstrániť
  4. Ten pulóver je nádherný. Pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj :) chcela som sa spýtať či si platila z OASAPu aj DPHčku alebo clo...
    a inak pekný outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, nie nič navyše som neplatila :)

      Odstrániť
    2. super :) ďakujem ti krásne za odpoveď :) môžem v kľude spávať :D :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)