Random mobil photo

Ahojte, dlhšie som nepridala randomový príspevok a fotky v telefóne sa mi už hromadia, preto vám prinášam taký menší random fotiek z môjho mobilu. Ak by vás zaujímalo aký mám vlastne mobil, tak je to presne tento (klik) a mám ho z O2, väčšina fotiek čo vidíte na blogu, je fotená práve ním. :)
 Náhrdelník fotený vonku, preto tie červené omrznuté prsty :D
 Jednoduché líčenie, možno bude aj vo videu.
 Na prechádzke sme chceli točiť aj outfit post ale bola veľká zima.

 V podľa mňa najlepšej reštaurácií v Nitre. Na tanieri je šalát s lososom.
Nová kulma, nový účes.
 Oslavovali sme výročie, nemohla chýbať večera. 
 Vianočný look.
 I love my sister.
 Lakolásky.
Nosím okuliare, v práci, pri pc a pri čítaní. Čiže skoro stále, haha :)
 Talianske víno, talianska šunka, niečo výborné.
 Jeden zo zimných dní. Naozaj, jeden z tých krásnych zimných dní.
 Môj teplučký svetrík. Videli ste ho už aj tu KLIK.

14 komentárov:

  1. Bože Veri ty máš mihalnice jak bábika, nechceš mi ich požičať? :) A okuliare ti náhodou pristanú. Náhrdelník je krásny, tuším aj prstienok k nemu máš, či?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno aj prsten je k nemu, ale nebol kupovany ako set, len sa k nemu velmi hodil a nemohla som ho nechat v obchode :D vďaka za mihalnice :))

      Odstrániť
  2. Krásny náhrdelník, dala by som si aj ten šalát s lososom, šmak ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja by som si teraz dala :D mňamka to bola :))

      Odstrániť
  3. Veronika, ty keby si nemala v izbe strop, tak ti tie mihalnice až do neba vyletia (7. fotka) :D :D Áno, zasa zo mňa hovorí závisť :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha ďakujem :D ale nie vždy ich mám tak dobre namaľované :D

      Odstrániť
    2. Prosím ťa, na každej fotke máš tak brutálne veľké a dlhé mihalnice, že normálne nechápem ako to robíš.. Moje sú možno tak polovičné, takže ak sa s nimi nepiplem aspoň 10-15 minút, tak v porovnaní s tebou by pomaly ani nebolo vidno, že ich mám namaľované :-D

      Odstrániť
    3. a skúšala si používať nejaké sérum na rast rias ? možno by pomohol :)

      Odstrániť
  4. Jsi strašně krásná:) a ten náhrdelník je moc pěkný:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) je je už len pohľad naňho ma robí šťastnou haha :D

      Odstrániť
  5. takéto randomy mám rada. Mimochodom máš krásne vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) no v poslednom čase mi vadia, pretože sa mi začali až moc mastiť :/

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)