Sally Hansen - Flirt

Ahojte, dlhší čas som čítala o Sally Hansen lakoch na nechty u iných blogeriek aké su super, snáď vo všetkom. Dlhší čas som po nich pozerala aj v drogérií. Nakoniec som jeden dostala na Vianoce.
Veľmi sa mi páčia tmavé farby pôsobiace čierno. Snáď ma chápete, napríklad úplne tmavá burgundy alebo tmavá fialová pôsobí v niekoľkých vrstvách skoro až čierno. Tak Som si vybrala tento v odtieni č. 210 Flirt, podľa mňa krásna tmavá fialová.
Ako som už spomínala, niekedy sa ťažko pomenúvajú farby. Ako by ste túto farbu nazvali vy ? :)


A teraz ku kvalite tohto laku. Stačili dve vrstvy a dosiahla som krásny tmavý odtieň, s jednou vrstvou to bolo nepekné. Lak mi vydržal nejak tri dni nepoškodený, potom sa začal šúpať a ľahko ošuchovať (od miss sporty vydrží oveľa dlhšie). Každopádne, možno si ešte kúpim nejaký lak od Sally Hansen z nejakej inej rady  ale určite od neho nebudem očakávať slávu. Aké máte vy skúsenosti z lakmi na nechty od SH ? :)

5 komentárov:

  1. krásna farba :) také mám rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uplne sa s tebou stotožňujem tiež mam rada tie farby čo vyzeraju skoro čierno ale nie su:)) krasny je velmi:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) jj čierne nechty moc nemusím ale takéto skoro čierne ano haha :D

      Odstrániť
  3. Veľmi pekný lak sestra má taký trblietavý a je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)