Nová kozmetická značka na trhu ?

Už som o nej hovorila v tomto videu (klik). Je to značka Bell, ktorá pochádza z Poľska, no nájsť ju môžete naozaj po celom svete. Neviem odkedy je aj u nás, no ja som ju objavila fakt asi pred dvoma týždňami v drogérií Teta a hneď ma ich regále zaujali, natoľko že som si kúpila lak na nechty (závisláčka, ja viem) a išla som googliť či nájdem niečo o tejto značke. Našla som, viac si prečítate na ich oficiálnej stránke, kde si môžte aj prezrieť produkty tu - http://www.bell.com.pl/, alebo na ich FB stránke tu - https://www.facebook.com/maquillajebell?fref=ts.
Lak som si samozrejme hneď po príchode domov vyskúšala. štetček má klasický, nanášal sa fajn. Stačili dve vrstvy a dosiahla som požadovanú farbu.
Je z rady Fashion colour v odtieni č.809 (nazvala som ho staroružový) a stál ma cca 2e. Vydržal mi nepoškodený 3 dni, čo je podľa mňa fajn výdrž, na to že to nieje nejaká známa značka. :)
A čo vy, poznáte túto značku. Alebo iba ja som ju spoznala až teraz ? :D



19 komentárov:

  1. Túto značku nepoznám a k poľským výrobkom, ako takým nemám moc veľkú dôveru, ale keď vezmeme do úvahy len farbu tohto laku, tak je veľmi pekná. Vzbudzuje vo mne dojem pekne upravených a čistých rúk. Vhodná na každý deň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj taká nenápadná farba a pritom vyzerajú ruky upravene :)) určite ešte kúpim aj niečo iné od tejto značky a bude recenzia :))

      Odstrániť
  2. Podla mna Bell nie je novinka, ja som mala ich lesky este na ZS a to je uz veeeeelmi davno :)

    Pozyvam na giveaway o ZNACKOVE PLAVKY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nepíšem že je to novinka :) pre mňa osobne teda je , ja som túto značku doteraz vôbec nepoznala , pre vás nemusí byť :D

      Odstrániť
  3. Túto značku som niekde nedávno zazrela. Aspoň si to myslím a nieviem či to náhodou nebolo tu na blogu v tom videu :D Ale mám pocit, že už som to kdesi videla... Lak má peknú farbu. A ešte ti musím zaželať všetko najlepšie a najkrajšie k dnešným meninkám, nech si zdravá a šťastná :* :)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No táto značka je veľmi stará no aspon ja ju poznám od minlého leta 2013 kúpila som si od tej značky lesk a púder a som nesmierne spokojná fakt kvalita...♥:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja určite vyskúšam aj ostatné výrobky tejto značky, fakt už len obali sa mi zdali kvalitné :D noo veď na ich stránke sa píše že už je na trhu vyše 30 rokov tuším :))

      Odstrániť
  5. nepoznam ju ale ta farba je jemnučka nadherna a máš krasne nechty:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, no v poslednom čase sa mi dosť lámu :/ asi mám nedostatok vitamínu :))

      Odstrániť
  6. Tak túto značku nepoznám, možno preto, že v Tete som asi nikdy nebola :DD Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úprimne, mňa to tam už až tak neláka :) svätá DMka :D

      Odstrániť
  7. O tejto značke viem už zhruba rok, ale zatiaľ som ju videla iba v predajniach Teta drogérie :-) Zatiaľ som sa ale neodvážila si niečo kúpiť, hoci produkty majú pekné :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. je to pekný oditeň, ale značku nepoznám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ešte určite poskúšam pár vecičiek tejto značky aby som si utvrdila názor o nej :D

      Odstrániť
  9. No pre mňa to úúplna novinka. Úprimne, ešte som tieto laky nikde nevidela.

    Pozývam vás do mojej giveaway na blogu :-) katy-webside.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)