Recenzia - Essence, Avon, Miss Sporty

Ahojte, dnes si prečítate o tejto ,,super" štvorke. Super je preto v úvodzovkách, pretože nie každá vec z tejto štvorice ma nadchla. Bohužiaľ. Ale nie všetko každému vyhovuje že ? Myslím, že na tom sa zhodneme všetky.


Začnem hneď od začiatku. Prvou vecou je zelený korektor od Avonu, už dlhšie som pozerala po tekutých korektoroch na začervenania, a tento bol v zľave, ak si dobre pamätám stál okolo 4 e. Samozrejme, hneď ako mi prišiel som ho musela odskúšať, ako inak. Môj prvý dojem bol trocha neistý, pretože na pohľad vyzeral, že je dosť pigmentovaný, no ako som si ho rozotierala, prišiel mi až moc krémový, čo znamená, že sa tá zeleň stratila a tvár som mala iba o čosi bledšiu. Ak máte pleť, ktorá má minimum začervenaní tak vám tento korektor odporúčam, ak máte o čosi viac problémovú pleť tak neodporúčam. Pretože vám to skoro nič nezakryje.

Druhou vecou je riasenka od Avonu z rady Luxe, výborne sa mi s ňou pracuje, má hustú kefku, ktorá dodá riasam hlavne objem, dĺžku od nej až tak moc nečakajte, ale ten objem je božský. Bežne stojí 8,9 e, ja som ju kupovala za cca 4,5 e v zľave. A musím povedať - výhodná kúpa. Táto špirálka určite stojí za vyskúšanie.

A dostávame sa asi k tomu najhoršiemu z najhorších. Veľmi dlho sa mi nepodarilo kúpiť niečo zlé. Neviem či mám šťastie a väčšina kozmetických výrobkov mi sedí alebo nie som taká náročná ?!
Ale aj na mňa prišiel rad a aj ja som po sto rokoch narazila na niečo veľmi zlé. Nechápem, ako tento výrobok, mohli čo i len vpustiť do predajne. Už som na túto špirálku čítala pár recenzií, väčšinou negatívnych. Preto som sa rozhodla, že ju vyskúšam aj ja. Je to riasenka od Essence Lashes go wild. Kefka je zaujímavá, dalo by sa s ňou pracovať, pokiaľ by bol aj obsah v poriadku. Bohužiaľ, keď si ju nanesiem na riasy, začne sa mi hrudkovať a opadávať. A postupne za celý deň opadá skoro všetko a moje riasy nevyzerajú vôbec ako namaľované, vyzerajú dokonca horšie než ako nenamaľované. Jednoznačne tento výrobok neodporúčam.

Poslednou vecou je samozrejme lesk na pery od milovanej značky Miss Sporty, z rady Hollywood forever v odtieni č.188 Kiss Intention. Z tejto rady je to už v poradí tretí lesk a stále nemám dosť. Myslím, že si ich postupne zaobstarám všetky. Má príjemnú vôňu, je hustý a dlho vydrží. Taktiež je aj trocha lepkavý, ale ako som už viackrát spomínala, lepkavejšie a hustejšie lesky dlhšie vydržia na perách. Mám to odskúšané. Je veľmi dobre pigmentovaný a má jemné strieborné čiastočky, ktoré zostávajú na perách aj po utretí lesku.

Máte skúsenosti s niektorým z výrobkov ? Budem rada za každý komentár :)
Pozdravujem vás ♥

14 komentárov:

  1. Wau, máš nádherné riasy! Aj s maskarou aj bez :) Ale tá z Avonu vyzerá supiš :) Inak nemám so žiadnym spomenutým výrobkom skúsenosti.
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lesk na pery od Miss Sporty mám ešte v starej verzii, vydrží neskutočne dlho a to ho používam fakt často a nie a nie ho minúť, bola to skvelá kúpa. Ostatné výrobky zatiaľ odskúšané nemám, hoci som po maskare od Essence tiež pokukovala, ale vidím, že som urobila dobre keď som ju nechala v drogérke. Ale popravde ani tá Avon ma nezaujala, príde mi, že ti na môj vkus pomerne dosť riasy zlepila, v tomto prípade sa mi viac páčia tvoje riasy nenalíčené, ale ak si ty spokojná, tak je to fajn. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nad tym korektorom od Avonu rozmyslam uz veeeeelmi dlho, pokial bude vyhodna cena asi pojdem do toho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nad tym korektorom od Avonu rozmyslam uz veeeeeelmi dlho..pokial bude vyhodna cena asi do toho pojdem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús, pokiaľ nemáš veľmi začervenania, možno ti dopomôže ku peknej pleti :)

      Odstrániť
  5. ty mas krasne riasy aj bez špiraly takže aku kolvek použiješ budeš vyzerať krasne:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ale nalíčená bez špirály , to nevyzerá dobre, apoň u mňa nie :D

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. podľa mňa ho môžem kľudne porovnávať aj s drahšími, taký je kvalitný :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)