Rimmel - matná čierna

Ahojte, v poslednom čase je to veľký trend, matné nechty. Či čierne, ružové alebo hocijaké iné farby. Mne sa najviac páčia čierne matné a dosť často ich aj nosievam v poslednom čase. V mojom okolí som také nechty nevidela na žiadnej babe, v podstate kočky v mojom okolí akoby sa báli výrazných nechtov, ale tak každej sa páči iné. Čo vy a výrazné nechty alebo matné ?


Nechtíky ste mohli vidieť už aj na mojom Instagrame.

Použila som čierny lak od Rimmel a navrch zmatňujúci lak od Miss Sporty.



12 komentárov:

  1. Veronika kde si kupovala ten zmatňujúci Miss Sporty??? Ešte som ho nevidela v drogérke a hľadám nejaký s týmto efektom.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v 101 tuším, jeden jediný bol vtedy tuším :D

      Odstrániť
    2. Juuj ďakujem, musím skočiť zajtra pozrieť či ich ešte predávajú :-) Pozerala som na ten Goth me up, ale nikde som sa nedočítala čo má akože presne robiť, tak som ho radšej nekúpila, lebo som si nebola istá či to je na zmatnenie alebo len mi to akože "zadymí" nechty.. Skúsim pohľadať tento origoš matujúci :-)

      Odstrániť
  2. na tej druhej fotke sú fialove alebo sami to zda?:)) matny lak som teda ešte neskušala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sa ti zdá, to je taký filter z instagramu :))

      Odstrániť
  3. Ani ja som ho ešte v drogérke nevidela... Ale chcela by som ho

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež som ho hladala v dmke a nebol tam...veľmi sa mi tento efekt matných nechtov páči

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vidím že som mala šťastie na ten lak :) skús aj v 101 pozrieť :)

      Odstrániť
  5. Ja milujem tento efekt! :D :) A tiež zháňam tie nad-laky... a neúspešne, mám doma 1-2 - ale nie sú to až také efekty, ako by som chcela :D Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten lak už zháňam rok :/ veľmi sa mi ten efekt páči!
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten zmatňujúci lak sa už nevyrába dievčatá :) Zisťovala som to asi tak 4 mesiace dozadu ... vraj už to nie je trendy od minulého roku ...
    preto som si kúpila Essence 24/7, ktorý má taký istý efekt ;)

    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dakujem za koment! tento lak poznam velmi dobre

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)