Tipy na nákup - DM, Teta, 101 drogerie + VIDEO

Ahojte, tak vám prinášam krátke video kde sa dozviete podľa mňa skvelé tipy na nákup v drogériách. Najčastejšie s DMky, tú drogériu mám proste najradšej, Už som si k nej vytvorila vzťah a som tam ako doma. Haha
Troška viac informácií nájdete práve tu spolu aj s fotkami, tak dúfam že vás niečím inšpirujem a niečo budete chcieť možno aj vyskúšať.
VIDEO:


PRODUKTY :

1. Balea Young - Čistiace obrúsky na pleť Green Coconut na normálnu pleť.
- 2 x 25 ks obrúskov
- voňajú dosť sladko , cítim tam hlavne kokos ale ešte niečo nepomenovateľné, sladké
- je to limitovaná edícia
- odlíči aj vodeodolný makeup
- sú veľmi jemné a šetrné k pleti
- nezanechávajú pokožku podráždenú
- super odlíčia aj očný makeup
- cena cca 3e

2. Mixa - odličovacie mlieko pre citlivú pleť
- jemné zloženie, ktoré pleť nezanecháva začervenanú
- príjemne vonia
- pleť zostane hydratovaná a jemná na dotyk
- veľké balenie, ktoré dlho vydrží
- cena 4,8e

3. Alverde - sprchový gél šepot mesta
- príjemná vôňa - cukru, citrónu a zázvoru (to tam ja cítim)
- jemná konzistencia
- veľmi dobre pení
- alverde je prírodná kozmetika takže dávam za to plus !
- pokožku mám po umytí veľmi jemnú na dotyk
- priateľ pochválil ako super voniam po sprche
- dokonca je ku ,,sprcháču" aj telové mlieko , čiže dvojnásobná vôňa :))

4. Aussie - Luscious Long šampón a kondicionér
- príjemná sladká vôňa, po ktorej vám budú nádherne voňať vlasy
- obsahuje austrálsku zmes Blue Mountains (to je pohorie, čiže neviem čo konkrétne môže šampón z tohto pohoria obsahovať :D )
- vlasy sú nádherne jemné a lesklé
- po použití kondicionéru sa ľahko rozčesávajú
- cena 5e

5. Neutrogena - telový balzam Nordic Berry na suchú pokožku
- vonia mi po takej kyslejšej maline, čo je super
- veľmi dobre sa rozotiera a vstrebáva
- pokožku zanechá hydratovanú a jemnú po dobu niekoľkých hodín
- balenie, ktoré má 200ml vydrží dosť dlho
- cena 5e

6. Dermacol - výživný krém proti vysušovaniu pleti s výťažkami s morských rias
- má silnejšiu vôňu
- veľmi dobre hydratuje a zanechá dlho pokožku hydratovanú
- pokožka je jemnejšia na dotyk a zdravšia na pohľad
- cena 4,15e

7. Dermacol - zmatňujúca báza pod makeup
- po nanesení je pokožka zmatnená
- vyhladí nedokonalosti ako sú jemné vrásky a rozšírené póry
- príjemne vonia
- predlžuje výdrž makeupu
- cena 7,19e

8. Miss sporty - Studio lash instant volume riasenka
- kefka je silikónová
- nádherne ročesáva riasy
- dodá riasam objem a dĺžku
- má dva tipy štetiniek, kratšie a dlhšie
- dlhšie vám krásne riasy oddelia
- cena 2,99e

9. Maybelline - Great lash Blackest Black
- malá kefka, ktorá dokonale dodá objem dolným riasam
- super ich oddelí
- veľmi rýchlo si s ňou namaľujete dolné riasy
- cena 4,74e

10. Bell - Fashion colour lak na nechty
- stačia dve vrstvy a dosiahnete farbu laku vo fľaštičke
- dobre sa nanáša
- vydrží aj dva tri dni
- cena cca 2,5e

11. Miss Sporty - Cuticul oil
- zanecháva kožtičku okolo nechtov jemnú
- dlhodobý účinok
- cena 1,99e

12. Essence - Studio nails - better than gel nails top coat
- nechty zanechá krásne lesklé
- rýchlo schne
- nechty vyzerajú oveľa krajšie než z obyčajným priesvitným lakom
- dlho vydrží nepoškodený
- cena 2,69e

Verím, že som vás niečím inšpirovala. Určite mi napíšte, ak mátem nejaké super tipy na nákupy :) Rada sa inšpirujem. Majte pekný deň. :)

8 komentárov:

  1. ten telový balzam od Neutrogeny ma veľmi zaujal, super video :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Řasenka Great lash je snad nejhorší řasenka, co jsem měla. Šíleně se obtiskává, vždy mám úplně černo kolem očí, dolní řasy jen slepí do ošklivých trsů, za mě zatim hrůza.
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak každému vyhovuje niečo iné, mne naopak úplne vyhovuje :)

      Odstrániť
  3. Princess cream od Dermacolu som mala asi pred 3 rokmi, ale nenormálne mi mastil pleť, vlastne už samotný krém je na môj vkus brutálne mastný, tak som ho asi po týždni používania dala spolubývajúcej, lebo ja som ho fakt nemohla ani vidieť :D :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no pekne :D mne naopak vyhovuje :) záleží od tipu pleti :)

      Odstrániť
  4. Skvelé typy! Už dlhšie ma láska značka Aussie a myslím, že po prečítaní a pozretí videa nebudem dlho váhať :-) a čo sa týka maskary od Miss Sporty, za mňa je to "must have product" ja si bez nej neviem nič predstaviť, nádherne mi predĺži riasy a zahustní, k nej sa vraciam stále dokola :-)

    katy-webside.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, máš moc hezký blog! Budu ráda když mrkneš i ke mě :) A můžeme se navzájem odebírat, co říkáš ?:) Dej vedět do komentů :)
    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)