Zdraví & krása koupelových solí a mýdel - 1.časť

Ahojte, možno sa čudujete prečo má tento príspevok názov po česky. Ale je to z jediného dôvodu, prednedávnom ma oslovila kočka z FB stránky Zdraví & krása koupelových solí a mýdel a následne mi aj poslali pár výrobkov na vyskúšanie, tak vám idem trošku o nich popísať.
Všetky výrobky sú domácej výroby, čo mňa veľmi oslovilo, predsalen veľmi málo ľudí niečo doma takto vyrába, čiže takéto výrobky si ja osobne veľmi cením.
Mydlová hmota, ktorá sa používa na tieto mydielka je 100% prírodná s vysokým obsahom glycerinu, s bylinkami, bez chemickej parfumácie a zafarbené sú samozrejme 100% prírodnými pigmentami. Viac o mydielkach ale aj o kúpeľových morských soliach si môžte prečítať na stránke predávajúcej tu - http://www.fler.cz/cinkylinky. Nájdete tam všetko dopodrobna rozpísané. 
Ale prejdime teraz k tomu čo som dostala na vyskúšanie. Fotku všetkých 4 výrobkov ste už mohli vidieť aj na mojom Instagrame
Na odskúšanie som dostala vzorky :
- 100% prírodné mydlo rumanček,
- mydlo s bambuckým maslom - káva,
- kúpelová morská soľ (kúpel nôh) - rumanček, levanduľa, mäta,
- morská soľ - peeling - ruže, jasmín, orchidea


Ako prvé som vyskúšala mydlo s rumančekom. Musím povedať že pri prvom ovoňaní som necítila žiadnu vôňu, až po častejšom používaní som začala cítiť jemnú vôňu byliniek. Mydielko jemne pení, čím sa odlišuje od klasických mydiel. Ruky sú po ňom veľmi jemné na dotyk aj na pohľad. Po častom používaní som sa dostala až k bylinkám, bolo to ako taký jemný píling, čo rukám len dopomôže k ich jemnosti.
Teraz trocha odbornejšie. Rumanček je známy tým, že má dezinfekčné a ukľudňujúce účinky, taktiež aj hojace. Odporúča sa umývať si ním tvár pri akné, vyrážkach ale aj keď máte jemnú a citlivú pokožku.

Ako druhé bolo v poradí na odskúšanie mydlo s bambuckým maslom - káva, ktoré si myslím, že je určené aj na jemný píling, keďže obsahuje kúsky pomletej kávy. Tiež jemne pení ale príde mi také jemnejšie, myslím že to bude tým bambuckým maslom.
Bambucké maslo je veľmi známe tým, že obsahuje hneď niekoľko vitamínov a to A,D,E a F a taktiež nenasýtené mastné kyseliny. Samé dobroty pre pokožku proste.
Na fotke môžte krásne vidieť aj kávu, mydielko vyzeralo ako nejaký kávový zákusok po rozbalení :D haha
Veľmi sa mi páčia aj ostatné výrobky, ktoré môžte vidieť aj tu na FB stránke ale hlavne aj tu u predávajucej cinkylinky. Tieto mydielka sú ideálnym a originálnym darčekom pre manželky, priateľky, kamošky, svokry, sestry, dcéry ale a v neposlednom rade aj pre mužov :D Ceny ? Tie sú úplne prijateľné !
Mne sa veľmi páčia aj tieto mydielka, už len to ako sú naaranžované mi je veľmi sympatické.
A čo vy, máte radi domáce ručne robené výrobky ako sú tieto krásne mydielka ? Máte s nejakými skúsenosť ? :) Budem rada ak sa podelíte somnou o vaše skúsenosti. :)

p.s.: Oficiálne sú na stránke predávajúcej tieto mydielka označené ako dekoračné, no v kľude ich môžte používať na bežné umývanie. Ako ste sa vyčítali z mojej recenzie, sú to kvalitné mydielka. :) Treba vyskúšať.

8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. to ano, ja budem určite niekedy v budúcnosti objednávať, sú to naozaj krásne vecičky :)

      Odstrániť
  2. Nice blog ;)

    http://shinestarminex.tumblr.com/
    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadá to zajímavě, určitě by to stálo za vyzkoušení :)
    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to naozaj veľmi zaujímavo

    katy-webside.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta mořská sůl vypadá velmi dobře :) ale moc se mi líbí ty mýdla s obrázky :)
    http://luci-fashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)