Zlato ružové líčenie

Ahojte, nie neprestala som sa líčiť. Dlhšie som už nepridala žiadne líčenie, ale to nevadí, pretože ja to všetko dobehnem. Keďže mám teraz pár dní voľna, z práce (kvôli zdravotným problémom) tak pozerám filmy, čajíkujem, liečim sa a líčim sa. Včerajšie líčenie som chcela nejaké svieže, keďže mi nieje až tak dobre, tak aspoň nech to na mne na prvý pohľad nevidno. Zvolila som si teda tri farby, ružovú, hnedú a zlatú. Na pohyblivé viečko som naniesla zlatý tieň, do záhybu hnedý tieň, ktorý som následne rozmazala. Do ohybu oka som nakreslila tiež hnedým tieňom čiaru. Príde mi to také retro s tou čiarou, ale páči sa mi to. No a nakoniec pod líniu spodných mihalníc som naniesla ružový tieň a rozmazala. Je to dosť jednoduché líčenie, no tá ružová ho robí výrazným.


Páči sa vám takéto líčenie ? :)

9 komentárov:

  1. V poslednej dobe sa s týmto typom líčenia, že spodná linka je farebná, stretávam dosť často. Ešte som ho na sebe neskúšala. Mala by som to napraviť, lebo je veľmi efektné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Waau, ty si aká nádherná! ♥ A aj líčenie je krásne :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásně jsi to zkombinovala. :) Kéž bych taky uměla takhle pěkně nafotit líčení. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, jakou řasenku prosím používáš? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)