Ahoj JAR ! Milujem ťa

Ahojte, tak konečne sme sa dočkali ? Podľa mňa to bolo očividné, že jar príde rýchlo, pretože zima nebola to pravé orechové a stále nám naznačovala, že jar príde skoro. Tak a je tu a vidno to aj na okoloidúcich ľuďoch, pretože sa čoraz viac odhaľujú. Samozrejme to vidno aj na mestskej prírode, pretože je čoraz viac zelenšia, čo myslím si, že každému mestu dodáva šťavu a dalo by sa povedať, že mesto ožíva. Na mne to vidno asi tak, že ma vidno. :D Je to myslené tak, že nie som toľko zababušená v kabátoch, bundách a čižmách. Čoraz častejšie siaham po teniskách mojich milovaných, ktoré ale v práci nahradzujem opätkami mojimi milovanými. Láska nad lásku, čo viac dodať.
Inak v práci je toho veľa, večer keď prídem domov, pravdu vám poviem, nie vždy mám chuť a silu niečo napísať. Som rada že sa prezlečiem do domáceho a užívam si ticho. Určite to poznáte.

Ešte aby som nezabudla, zmenila som doménu na veronikabebeautiful.blogspot.sk čiže keď ma chcete vidieť vo svojom blogeri v zozname blogov musíte dať ešte raz follow, mne to nezvýši sledovateľov, ale vy ma znova uvidíte v tom zozname :)

A teraz už len lahôdka pre oči, trocha jarných farieb v obrázkoch a fotkách. Užívajte si krásnu jar.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)