Instagram random

Ahojte, tak po dlhšom čase troška prevetrám aj instagramové fotky. Tie, ktoré ma na instagrame sledujete, určite ste už videli všetky fotky, tie ktoré nie nech sa páči. Na instagram pridávam dosť často fotky, čiže tam a na mojej FB stránke kde ich občas aj zdieľam, sa toho dozviete najviac, keďže teraz nie až tak často prispievam na blog. Neprispievam pre jednoduchý dôvod, práca a momentálne aj choroba, od minulého pondelka je stále somnou. Už nech ju mám z krku a to doslova. V mojom okolí je dosť ľudí teraz chorých, dúfam ale že vy ste v poriadku a užívate si čoraz teplejšie dni. :)
 Keď je v práci nuda, tak fotím všetko :D
 Takto si predstavujem život

Selfie
 LOVE
 Z točenia videa
 Som vyhrala, bude aj recenzia, poviem len, že som bola prekvapená z týchto výrobkov, či milo alebo nemilo sa čoskoro dozviete
 Eva je klasika
 Amen
 Disko po sto rokoch, stále chutí rovnako výborne
 red lips
 Z lásky, brusnice v mliečnej, horkej a bielej čokoláde plus grátis básnička
 Prechádzka v parku
 Selfie
 Arabelin prsteň 
 Tešte sa aj na recenziu tejto krásnej dvojky od Balea
 Chcela som vyskúšať, moje dojmy uverejním ale neskôr
 Black and blue
 Sem tam zájdeme aj na večeru, do skvelej reštaurácie tu v NR
 Opäť selfie
 Líčenie, pofotené a uverejnené
 Keď s chorobu na krku tak takto
A ďalšia dobrota

1 komentár:

  1. fotky sú super a po tom jedle mi tečú slinky , prsteň je krásny

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)