Rimmel Rita Ora edition

Ahojte, prednedávnom som v jednom magazíne čítala o novej kolekcií lakov na nechty od Rimmel, ktorú navrhovala Rita Ora. No a asi o deň neskôr, som ich videla už aj v DM drogérií a dva z nich som si aj kúpila. Najviac ma oslovili biely a ružový. Biely som doteraz nemala žiadny tak som si musela kúpiť, ako inak, no a ružových mám dosť ale túto ružovú som musela mať, je nádherná ! Veď posúďte sami, či sa oplatilo do nich investovať, v dm som každý kúpila za cca 1,69 e. Na stránke stoja 1,99 e za kus.
 ružový - 323 Don't Be Shy , biely - 703 White Hot Love

Tak čo poviete páči sa vám lak ? Mne teda áno, či farbou, nanášaním ale aj výdržou. Stačia dve vrstvy a dosiahnete požadovanú farbu. Široký štetček vám nanášanie uľahčí a na nechtoch vám vydrží minimálne tri dni ! Ja som spokojná. :)

6 komentárov:

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)