Žiť ako celebrita ?

Ahojte, poznáte ten pocit, keď sa raz za čas vydáte nakupovať ale bohužiaľ vám to tí otravný paparazzi nedoprajú ? Ja som to zažila prvý krát a už viem ako sa asi cítia celebrity a ani sa im nečudujem, že veľa z nich má aj depresie, keď sa nemôže popritom ťažkom hollywoodskom živote ani trocha ukľudniť a zrelaxovať nakupovaním. To je naozaj strašné, že sa tento paparazzi trend dostal aj medzi nás slovákov. Ale čo už narobíme, buď s tým budeme žiť a nakupovať alebo nie. Ale tá predstava, že by som už nikdy nenakupovala, tá ma zožiera. Rada by som teda vedela ako sa s tými otravnými fotografmi vyrovnávate vy ?!

Začalo to nevinne, vôbec som netušila že ma niekto sleduje a fotí. 
Tu už som ho zbadala, za tým fotoaparátom stál celkom pekný chalan.

Spočiatku mi to bolo dosť smiešne, že si ma niekto fotí.
Asi ho zaujmalo aj to čo si práve vyberám, alebo ho zaujmali moje ruky ?
Tu mi to už veľmi smiešne nieje, ľudia sa pozerali, že čo sa deje, keď pán fotograf fotí každý môj krok. Cítila som sa trápne.
A tu už som sa nas*ala a fotografovy hodila mobil o zem, toto je očividne posledná foto, ktorú zhotovil. 
Konečne som ho mala z krku, no celá nervózna som si kúpila iba dve veci.

P.S.: Dúfam, že som vás aspoň trocha pobavila. Môjmu priateľovi občas z toľkého nakupovanie somnou, slušne povedané, šibne. Tak aj bolo teraz a on so svojím novým mobilom najskôr iba skúšal ako fotí a potom ma fotil skoro na každom kroku, samozrejme veľa fotiek bolo aj rozmazaných, tie som sem nedávala, no tieto sa mu teda podarili. A pravda je, že tí ľudia sa naozaj pozerali, že prečo si ma chalanisko fotí. Nevadí, ja som sa nasmiala na ňom ako si užíva nový mobil. :)) 
Otázka odomňa na vás: Chceli by ste žiť život obletovanej celebrity ? 
Dúfam, že ste mali pekný víkend ! A ešte krajší začiatok týždňa. 

1 komentár:

  1. Paráda :D toto bol veľmi zaujímavý článok :) nie ironicky, ale vážne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)