Balea Oil repair

Ahojte, dnes vám napíšem niečo o super dvojke, ktorá je dosť obľúbená. Jedná sa o značku Balea, ktorú nájdete v DMke. Určite ju už každá poznáte. Je to super značka za super dostupnú cenu. Vo veľkom sortimente tejto značky nájdete asi všetko.
Ja som dostala na vyskúšanie šampón a vlasový olej z rady Oil repair.
Šampón mám už skoro minutý, čo značí o dobrej kvalite, pretože keby je ešte plný, asi by nebol dobrý.
Šampón na vlasy Balea Oil repair shampoo - bez silikónu, s arganovým olejom, s hydratačným komplexom z pšeničného proteínu, panthenolu a glycerínu. Mňa najviac zaujal ten arganový olej. Celkovo oleje majú na vlasy len pozitívny účinok, teda pokiaľ ich na vlasy nedáte veľa, potom by zostali mastné a to je samozrejme negatívny účinok.
Arganový olej vám vlasy vyhladí, dodá im lesk a sviežosť. Moje vlasy majú momentálne divné obdobie, raz sa mi mastia raz, ako aj dnes ich mám suché. Ideálne na umytie týmto šampónom a nanesením vlasového oleja Oil repair haarol, ktorý sa nanáša od korienkov až po končeky do vlhkých vlasov, či už pred alebo po umytí, je na vás.
Moje pocity sú prosté : túto dvojku som si veľmi obľúbila. Vlasy mám po nej jemné, lesklé, ľahko sa rozčesávajú a to aj bez použitia kondicionéru. Šampón a olej na vlasy voňajú sladučko, veľmi príjemne. Čiže vám ju vrelo doporučujem. A samozrejme aj cena je skvelá ! Treba skúsiť :)


3 komentáre:

  1. Kondicionér som si kúpila len nedávno, takže zatiaľ ťažko hodnotiť, ale ten olej, to je vecička, krásne vonia a tá vôňa sa z vlasov nestratí pokiaľ si ho nanesiem do suchých vlasov, niečo tak krásne voňajúce som doposiaľ nenašla. Olejček používam hlavne do mokrých vlasov a hlavne do dĺžok, tým pádom, mi vlasy aj rýchlejšie vyschnú a dajú sa oveľa lepšie rozčesať ako keď olej nepoužívam.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)