Funky nails

Ahojte, zistila som, že mojím relaxom je lakovať si nechty, hlavne po večeroch po práci. Väčšinou si ale lakujem nechty jednofarebne. Je to elegatné a rýchle. Keď ale mám chuť na niečo funky, tak použijem aj tri laky na jednej ruke.
Práve dnes bol jeden z tých dní kedy som zatúžila mať niečo funky na nechtíkoch, tak som použila tri rozdielne laky na nechty plus jeden turbo schnúci priesvitný lak. Ten priesvitný používam vždy keď si dávam aj tri vrstvy laku, pretože to strašne dlho schne a s Turbo dry top coat od Miss Sporty mám lak zatvrdnutý do minútky. Čiže paráda.
Ružový Golden Rose som použila v dvoch vrstvách aby som dosiahla požadovaný odtieň. Z bieleho laku od Rimmel mi stačila jedna vrstva. A lak od Essence vyzerá vo fľaštičke tak krásne, božsky a úžasne, že to muselo mať jeden háčik. A to ten, že na nechty sa tie glitre nie a nie dostať, musela som s nimi zápasiť aby sa mi ich tam podarilo umiestniť aspoň pár, nakoniec sa mi to podarilo, ale toho laku som tam dala takú hrubú vrstvu, že bez top coatu od Miss Sporty, by neuschli nechty nikdy !

Čo poviete, páči sa vám takáto funky kombinácia ? Tiež radi kombinujete viacero lakov ?

2 komentáre:

  1. jeej velmi pekne, take super jarne!

    Ak mas rada NIVEU pozyvam na na giveaway o uplne nove telove mlieka, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)