Lodičky, ktoré musíš mať !

Ahojte, jar je ten správny čas pre nosenie lodičiek. Či už máte radi klasické farby ako čierna, červená, alebo siahnete po niečom výraznejšom. Váš outfit tým nepokazíte, práve naopak, dodáte mu ženskosť. Mne sa páčia lodičky snáď každého tvaru a farby. Najradšej ich nosievam k rifliam, v nich sa cítim pohodlne a lodičkami dodám outfitu elegantnosť. Ako správna shopoholička by som chcela mať asi všetky na svete. Myslím tým všetky, ktoré sa mi páčia. :)
Tu je menšia ukážka tých, ktoré sa mi veľmi páčia.

FAREBNÉ 
No niesu krásne ? Jednoduché a pritom výrazné. Svojou farbou oživia každý outfit. Modré lodičky už jedny mám, takže by sa mi zišli ešte aj koralové a fialkové, žlté, ružové a všetky farby !

SEXY BLACK
Klasické čierne lodičky, s nimi sa nič nedá pokaziť, no keď sú trocha upravené, nariasením, kovovými prvkami , atď. tak to je veľmi sexi a šmrncovné, ako sa hovorí. Čiernych mám doma asi dvojo, treba doplniť o iný tvar.

EXTRAvagantné
Extravagantné lodičky sú také, ktoré aj z celočierneho outfitu spravia výrazný outfit. Ja nemám doma asi žiadne také extravagantné, no určite si zaobstarám, tieto sa mi veľmi páčia. Najviac ma asi oslovili tie druhé.
čierne so zlatou platformou - farebné - srdiečkové - tyrkysovo červené - modré so zlatou - zlaté glitrové

RETRO
Táto štvorica vo mne evokuje retro štýl starších čias. Topánočky sú jednoduché a elegantné, takýto štýl sa mi veľmi páči a myslím, že sa hodia skôr k elegantnému outfitu do práce alebo do divadla.
s tenkým opátkom - s kvetinou - s dvoma remienkami - bodkované 

NUDE
Lesklé alebo matné ? Pre mňa skôr lesklé nude lodičky, no u nás neviem nikde také krásne nájsť. Čiže to vidím tak, že sa budú asi objednávať.
nude s bielym opätkom - lekslé - matné

Mňa by zaujímalo, ktoré sa vám páčia najviac a ktorý štýl nosievate ?  
Tiež ste závislé na opätkoch ? 

Ja by som chcela všetky tie, ktoré vidíte na obrázkoch. Našla som ich na stránke www.dressale.com . Topánok tam majú snáď milióny. Prajem veselé prezeranie, od ktorého sa ťažko odtrháva (píšem z vlastnej skúsenosti).

4 komentáre:

  1. vau myslim že si vybrala zo stranky krasne topanky, najviac sa mi lubia všetky tie retro ! barbor.a.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekné,nápadité..nosila by som asi tie extravagantné..ale ja bohužiaľ neviem chodiť na opätkoch :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsou krásný :) já teď sháním nude :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)