March favourites

Ahojte, marec skončil síce už cca pred týždňom, no ja ho zhodnotím až teraz a to pozitívne, čo sa týka obľúbencov. Mám ich hneď niekoľko a myslím si, že ostanú medzi stálicami na mojom kozmetickom stole.
Ak sledujete môj instagram, určite ste zachytili aj tam pár vecičiek. Ak nie nech sa páči, trocha vám o obľúbencoch napíšem a samozrejme niektoré výrobky uvidíte čoskoro aj v samostatných príspevkoch.

Tento nádherný lak som si ulovila v DMke za dve eurá aj dačo. Na prvý pohľad sa mi hneď veľmi zapáčil, samozrejme ako správna straka som uchmatla posledný kus a vložila do košíka. Vo fľaštičke vyzerá skvelo, na nechtoch božsky. Už asi tretí krát som ho použila ako top coat. To hovorí samo za seba, čoskoro uvidíte aj v samostatnom príspevku.

Táto krásna paletka značky Catrice bola v zľave, moc veľké nádeje som do nej nevkladala čo sa týka pigmentácie. Ale stála 2,29e, tak hop do košíka. No a príjemne prekvapila svojou pigmentáciou, veď uvidíte čoskoro. Tá kombinácia farieb, no neviem sa vynadívať. Musím povedať, že sa s nimi celkom často aj líčim, no skôr na večer.


Quatro tiene od She, som si zamilovala, hlavne teda ten výborne pigmentovaný biely tieň. Už som nimi bola nalíčená niekoľkokrát a zakaždým mi líčenie chválili. Táto kombinácia sa podarila.

Rúže od Maybelline sú srdcovka, od kúpy prvého už prešiel nejaký ten čas a teraz mám doma už 5 odtieňov tohto skvelého rúžu a ešte idem nejaké dokúpiť. Neviem si ich proste vynachváliť.

Silná toto dvojka. Riasenku od Miss Sporty mám už druhú , čiže to svedčí samo o sebe o tom, že to je kvalitka. Riasenku od Astoru som kupovala lebo som na ňu mala zľavu a dobre som spravila, tiež výborná, krásne riasy oddelí, predĺži ich a taktiež aj zahustí. Proste všetko čo by mala dobrá a kvalitná riasenka spraviť.

Laky značky Golden Rose som nemala doma doteraz žiadne. Tak som raz šla okolo takého ostrovčeka (?) v obchodnom centre a zbadala ich tam na stojane a vedľa nich boli aj známe laky Jordana, no mňa viac zaujali tieto od GR. Tak som kúpila raz ružový neskôr telový. No a musím povedať že zostanú mojimi stálicami v lakosvete, pretože sú skvelé. Viac sa o nich dočítate už čoskoro v samostatnom príspevku.

O tomto laku som už písala niekoľkokrát. Je to jednička v schnutí ! Aj keby si dám päť vrstiev laku a nakoniec si ho prelakujem touto vecičkou, tak lak na nechte krásne stvrdne do minúty.

Používate niektorú zo spomínaných vecičiek ? Ak áno budem rada ak mi napíšete vaše skúsenosti.
Majte pekný deň a usmievajte sa :)

2 komentáre:

Ďakujem za komentár, maj krásny deň :)